הבן של נעמי שמר נגד שופטי בג"ץ: "עזבו את אמא שלי בשקט"

אריאל הורוביץ תוקף את שופטי בית המשפט העליון, לאחר שציטטו מהשיר "ירושלים של זהב" כדי להצדיק את סגירת הר הבית ליהודים, וטוען שהציטוט הוצא מהקשרו. "לפני שאתם מצטטים, נא לדעת את ההקשר של המילים"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 20/05/20 17:43 כו באייר התשפ

הבן של נעמי שמר נגד שופטי בג"ץ: "עזבו את אמא שלי בשקט"
הורובץ. תוקף את שופטי בג"ץ, צילום: נתי שוחט / פלאש 90

בנה של נעמי שמר, אריאל הורוביץ, נגד שופטי בג"ץ. בפוסט שמעלה הורוביץ לחשבון הפייסבוק שלו הוא תוקף את השופטים שהשתמשו בציטוט מהשיר "ירושלים של זהב" כדי להצדיק את סגירת הר הבית ליהודים. הורוביץ כועס על כך כי השימוש במילות השיר הוצא מהקשרו על ידי השופטים. 

בפוסט, הורוביץ פורט את הדברים שנאמרו על ידי השופטים ואת השימוש הקלוקל בציטוט. "עמדנו על כך שבימים של שגרה, עשרות אלפי מוסלמים פוקדים את הר הבית – אך בימים אלה של קורונה, 'כיכר השוק ריקה, ואין פוקד את הר הבית בעיר העתיקה'. לכן, דווקא עליית יהודים לתפילה בהר הבית, גם אם במספר זעום, היא שעלולה להפר את הסימטריה וההדדיות" נאמר בדיון בבית המשפט. 

בהמשך הפוסט, מבקש הורוביץ להעמיד את השופטים על טעותם. "הלו בג"צ – 'אין פוקד את הר הבית בעיר העתיקה', היא שורה שמבטאת עשרות דורות של געגוע יהודי לירושלים, געגוע שאין לו אח ורע בתולדות העמים. לכן: א. לפני שאתם מצטטים יצירות, כדי להפגין רוחב אופקים, נא לדעת את ההקשר שלהן. ב. אשמח אם בפעם הבאה שאתם מונעים מיהודים לעלות להר הבית תשתמשו בציטוט של אמא שלכם לצורך זה ותעזבו את אמא שלי בשקט. תודה, אזרח שמהיום הוא מודאג מנבערות שופטיו העליונים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן