יאיר נתניהו נגד בנט: "אבא שלי ספג ממנו דיבור נגוע"

בנו של ראש הממשלה התייחס למשא ומתן בין הליכוד לימינה וטען כי בימינה כלל לא מינו צוות מו"מ: "אבא שלי דיבר עם בנט כל יום שעות בטלפון וספג ממנו דיבור נגוע שאני אפילו לא אפרט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/20 13:00 כו באייר התשפ

יאיר נתניהו נגד בנט: "אבא שלי ספג ממנו דיבור נגוע"
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

למה מפלגת ימינה נשארה מחוץ לממשלה? על פי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, התנהלות המפלגה במשא ומתן הקואליציוני הייתה אחד הגורמים לכך. לדברי נתניהו הבן, שבימים האחרונים מנהל דיוני טוויטר אמוציונליים בנושא, בימינה כלל לא גיבשו צוות למשא ומתן.

"הם לא גיבשו צוות מומ!!!!!" כתב נתניהו בתגובה לשאלתו של העיתונאי ינון מגל. "אבא שלי דיבר עם בנט כל יום שעות בטלפון וספג ממנו דיבור נגוע שאני אפילו לא אפרט. בנט אמר אני מייצג את כל ימינה דברו איתי. אז זה מה שאבא שלי עשה. כל פאקינג יום שעות".

הדיון בין השניים התחיל ביום שני, בתגובה לראיון של העיתונאי אבישי בן חיים, בתגובה לציוץ של מגל, בו טען כי "הציונות הדתית לא מתנגדת לאחדות. מי שזרק אותם מהאחדות ולא השאיר להם ברירה אלא להיות אופוזציה זה בלפור", כתב יאיר נתניהו: "בלפור. יפה. עוד שנייה אתה מדבר על הקיסר. מי שלא רוצה להכנס זה ימינה שבה מפלגה עם 6 מנדטים, דורשת 4 תיקים בכירים בגלל מלחמות אגו פנימיות". 

על מדרגות הרבנות, שקד ובנט

שקד ובנטצילום: פלאש 90

בהמשך הדיון טען בנו של ראש הממשלה כי דרישות ימינה היו רק "סידורי ג'ובים", כדבריו: "עובדות זה שטנה? מה נסגר איתך. לא דרשו רשמית. רשמית דרשו 2 תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים!!!), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ. היו עושים כאילו משתדלים לרפי פרץ אבל בסוף מוותרים וזורקים אותו".

בהמשך רמז כי בנט ושקד היו מעורבים ב"תפירת התיקים" כדבריו, או לפחות בהדלפות, נגד אביו: "לגבי נאמנים. חחחח בוא נגיד ככה, לא סתם בשיא תפירת התיקים (נגד נתניהו, י.ק.) היו ארוחות ערב זוגיות *שבועיות* עם שי ניצן ומנדלבוף (היועמ"ש מנדלבליט י.ק.). לא סתם עד היום הם אומרים מנדלבלוף אדם ישר והגון, לא מוכנים להגיד מילה נגד תפירת התיקים לראש מחנה הימין (תפירה שהייתה נפרמת אם היה מתהפך כמו שרון על ההתיישבות), לא סתם נלחמו להעביר את חוק ישראל היום בשביל נוני. ועוד לא אמרתי מילה על ביביטורס".