בתי הספר של החופש הגדול יורחבו

משרד החינוך החליט כי תורחב פעילות בתי הספר של החופש הגדול, והן יפעלו מכיתה א' עד כיתה ו', וכן עבור ילדי הגנים. משרד החינוך פנה למפעילי התכנית: "לקחת חלק במאמץ הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/20 11:52 כו באייר התשפ

בתי הספר של החופש הגדול יורחבו
לימודים בתקופת הקורונה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשורה להורים ולתלמידים. בתי הספר של החופש הגדול, שפועלים בחודש יולי עבור כיתות א'-ג', יורחבו השנה, ויפעלו במתכונת מוגברת עבור ילדי כיתות א' עד ו', וכן עבור ילדי הגנים. כך דווח בחדשות 12. זאת כדי להקל על ההורים ועל התלמידים בשל השלכות השבתת הקורונה.

על פי המתווה, כל תלמידי כיתות א' עד ו', וכן ילדי הגנים וילדי הצהרונים, ישתתפו בבתי הספר של החופש הגדול. במשרד החינוך מעריכים כי למעלה ממיליון ילדים ישתתפו בפרויקט, הפועל כבר שש שנים, והשנה תורחב ותכלול חוגי העשרה, ספורט, אמנות ותנועה, וכן התייחסות להיבטים רגשיים. בנוסף, שעתיים בכל יום יוקדשו ללימודי העשרה, כדי לגשר על פערים שנוצרו בתקופת ההשבתה.

סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי ההוראה במשרד החינוך פנה במכתב לארגונים המפעילים מתנדבים במסגרת הפרויקט, ובו כתב: "אנו פונים אליכם חברים יקרים, ארגוני המתנדבים וגופים נוספים בחברה האזרחית לקחת איתנו חלק במאמץ הלאומי ולסייע לתלמידים ולצוותי החינוך לצלוח חודש זה באופן מיטבי ואיכותי שיטיב עם הקהילה כולה והמשק בישראל".