התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים החל ממחר

את ההחלטה קיבלה שרת התחבורה לטובת תלמידי מערכת החינוך והוריהם. השרה רגב: "ההחלטה מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/05/20 12:47 כה באייר התשפ

התחבורה הציבורית תפעל בשעות השיא ללא מגבלת נוסעים החל ממחר
ארכיון, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

יממה לאחר שנכנסה לתפקידה, שרת התחבורה מירי רגב, פרסמה את החלטתה הראשונה. רגב סיכמה היום (שלישי) עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, על חזרה לפעילות בשעות השיא של פעילות התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית בכל רחבי הארץ לרווחת תלמידי בתי הספר והוריהם. רגב: "אנו מאפשרים את החזרת הפעילות החינוכית לשגרה ומביאים הקלה משמעותית לציבור ההורים והתלמידים".

עוד סוכם כי בהמשך השבוע ייערך דיון מקצועי על מנת לבחון הרחבת היקפי הפעילות של התחבורה הציבורית, כדי לתת מענה לחזרת המשק לשגרה. ר

על פי הסיכום, התחבורה הציבורית תפעל בשעות הבוקר החל מהשעה 7:00 ועד 8:30 ומהשעה 13:00 עד 15:00, זאת כדי לאפשר הגעה וחזרה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ואליהם חזרה. רגב: "החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות".

בעקבות הנחיית השרה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פועלת בשעה זו למממש את ההחלטה מול כלל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל. 
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן