סמוטריץ' תוקף את ראש הממשלה: "זו ממשלת שמאל בראשות נתניהו"

חבר הכנסת מטעם ימינה תוקף את ראש הממשלה, הפעם על רקע סגירת וועדת העליה והקליטה. "דווקא בתקופה הקרובה יש את אחת ההזדמנויות הגדולות ביותר לעידוד עליה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/20 09:26 כה באייר התשפ

סמוטריץ' תוקף את ראש הממשלה: "זו ממשלת שמאל בראשות נתניהו"
סמוטריץ'. תוקף את נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (ימינה) תוקף שוב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפעם על רקע הסגירה של וועדת העליה והקליטה, שתמוזג עם הוועדה לפניות הציבור כך על פי החלטת הליכוד. על פי החלטת הליכוד, בראש הוועדה הממוזגת שתעסוק גם בעליה וקליטה וגם בפניות הציבור יעמוד חבר הכנסת יעקב אשר. 

סמוטריץ' מפנה אצבע מאשימה לנתניהו, במה שהוא ראה כממשלת שמאל, עם דברים שאמרו שרי הממשלה מטעם כחול לבן ושנמשכו עם החלטת הליכוד על סגירת הוועדה.  "גנץ ואשכנזי מעלים מהאוב את אשליית ה'שלום' (מילה מכובסת להקמת מדינת טרור ערבית) ומתחייבים ל'תהליך מדיני' (עוד מילה מכובסת כנ"ל), ניסנקורן מתחייב להיות החומה של הדיקטטורה השיפוטית, פרץ מתחייב לכלכלה 'אנושית' מופקרת. הליכוד סוגר את וועדת העליה והקליטה בכנסת בתקופה שבה יש את אחת ההזדמנויות הגדולות ביותר לעידוד עליה. זו לא ממשלת אחדות,. זו ממשלת שמאל בראשות נתניהו" טוען סמוטריץ'.

נזכיר, כי חבר הכנסת עמיר פרץ (העבודה) צוטט באמירה מקוממת כשטען כי ההתנהלות הכלכלית בממשלה הקודמת היתה קפיטליסטית ובכוונתו לשנותה. "כוחם של הגורמים שהחזיקו בעמדות כלכליות קיצוניות שהובילו לקפיטליזם חזירי בממשלות הקודמות קטן יותר בקואליציה הנוכחית, וזה נותן לנו סיכוי גדול יותר לקדם את תפיסת הכלכלה האנושית" הסביר פרץ. בדבריו, סמוטריץ' מותח ביקורת גם על דבריו של פרץ, וגם על ההחלטה לסגור את וועדת הקליטה, במה שהוא רואה כמדיניות של ממשלת שמאל.