משה בר סימן טוב: "מכבד מאוד את השר ליצמן"

לאחר שליצמן אמר אמש כי ראש הממשלה נענה לפחדים של בר סימן טוב, הגיב הבוקר בר סימן טוב לדבריו במתינות ואמר: "מכבד את ליצמן, פעלנו בחוכמה". על המשך הטיפול בנגיף: "זה לא חלף, הסכנה עוד כאן, ואם לא נקפיד על הכללים זה יחזור"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/05/20 10:05 כד באייר התשפ

משה בר סימן טוב: "מכבד מאוד את השר ליצמן"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב, הגיב הבוקר (שני) לדבריו השנויים במחלוקת של שר הבריאות היוצא, יעקב ליצמן: "מכבד את ליצמן, פעלנו בחוכמה", סימן טוב אמר את הדברים באולפן ynet. אמש אמר ליצמן כי נתניהו נענה לפחדיו של בר סימן טוב וכי היתה בהלת יתר מנגיף הקורונה. סימן טוב המשיך ואמר: "אני מכבד מאוד את השר ליצמן וגם את דעותיו ותרומתו המאוד רבה למלחמה בנגיף, ואני מאמין שלאורך כל הדרך פעלנו בחוכמה וגם הצלנו חיים של אלפים רבים וברשותכם נסתפק בזה". 

סימן טוב התייחס להמשך ההתמודדות עם הנגיף ואמר כי על אף ההישגים אסור להיכנס לשאננות: "אני בטוח שהיינו בתמונה אחרת לגמרי של תמותה. אני מעדיף להיות חכם בהסתכלות קדימה ולא חכם בהסתכלות אחורה. תסתכלו מה קורה בקהילות יהודיות מסביב לעולם - בניו יורק, בצרפת. זה לא הגנטיקה ולא השמש, ישראל היא מדינה צפופה וקטנה ואני חושב שכולנו כחברה צריכים להיות מאוד גאים בהישג הזה ולצד הגאווה להיזהר מאוד ממלכודת השאננות. זה לא חלף, הסכנה עוד כאן, ואם לא נקפיד על הכללים זה יחזור".