ארגון חוננו: "יום שחור למדינת ישראל - פסק דין שמתאים לעולם שלישי"

עמירם בן אוליאל נמצא אשם והורשע ברצח בני משפחת דווובשה. ארגון חוננו תקף את החלטת בית המשפט: "האמנו שאזרח שעונה באופן קשה ביותר במרתפי השב"כ לא יורשע על סמך הודאות כאלה. הודעות שאינן שוות אפילו כקליפת השום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/05/20 09:45 כד באייר התשפ

ארגון חוננו: "יום שחור למדינת ישראל - פסק דין שמתאים לעולם שלישי"
עמירם בן אוליאל, צילום: צילום מסך

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון חוננו תקף לפני זמן קצר את הרשעתו של עמירם בן אוליאל ברצח בני משפחת דוואבשה: "היום הוא יום שחור למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. יום שבו בית משפט בישראל נתן את ידיו להרשעת אדם שחפותו זועקת לשמים. האמנו שבמדינת ישראל יש ערך לזכויות אדם, שאזרח שעונה באופן קשה ביותר במרתפי השב"כ עד שנאלץ להודות בפשע שלא עשה לא יורשע על סמך הודאות כאלה. הודאות כאלה אינן שוות אפילו כקליפת השום. האמנו שבית המשפט לא יעצום את עיניו נוכח הסתירות הרבות שעלו במהלך המשפט לכתב האישום. האמנו, אך התבדינו."

מידד הוסיף "פסק הדין שניתן היום מתאים למדינות עולם שלישי ולמשטרים שהיו חלק מעולם שקיווינו שחלף מן העולם לפני מאות שנים. עלילת הדם שהובילו שי ניצן וחבורתו נגד עמירם והקטין א' בתיק הזה אומצה היום על ידי בית המשפט. 'מקום המשפט שם הרשע' אמר החכם באדם ונדמה שאין מתאים למשפט זה יותר ממה שראינו היום. יש לקוות שבית המשפט העליון ידע לעצור את הפשע."

נציין כי בן אוליאל זוכה מחברות בארגון טרור. ארגון חוננו הודיע כי יערער לבימ"ש העליון על ההרשעה.