שר ירושלים ומורשת וראש העיר ירושלים ערכו פגישה ראשונה

הרב רפי פרץ ומשה ליאון ערכו הערב את פגישת העבודה הראשונה שלהם. ליאון: "מאחל לשר הנכנס רפי פרץ הצלחה רבה. החל ממחר בבוקר מתחילים לעבוד יחד למען העיר ירושלים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/05/20 22:02 כג באייר התשפ

שר ירושלים ומורשת וראש העיר ירושלים ערכו פגישה ראשונה
צילום: דוברות עיריית ירושלים

השר לענייני ירושלים ומורשת הנכנס, הרב רפי פרץ, ערך הערב (ראשון) פגישת עבודה ראשונה עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון. השניים נפגשו בלשכת ראש העיר ירושלים. בפגישה שוחחו ארוכות וסיכמו על המשך עבודה משותפת למען תושבי ירושלים החל ממחר בבוקר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מאחל לשר הנכנס רפי פרץ הצלחה רבה. אנו משלבים ידיים והחל ממחר בבוקר מתחילים לעבוד יחד למען העיר ירושלים. ברוך הבא לבירה רפי".

השר רפי פרץ: "שמח לפגוש את חברי ראש העיר משה ליאון ומאחל לשנינו עבודה משותפת למען ירושלים בירתנו. תודה משה על קבלת הפנים החמה, יש עבודה רבה לפנינו ואני בטוח שנוכל לה."

מוקדם יותר היום נפגש השר רפי פרץ עם הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן. מחר השר ייפגש עם הרב הראשי הרב שלמה עמאר. השר התברך על ידו וקיבל את ברכתו להצלחה בתפקידו החדש.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן