מחר – הכרעת הדין במשפט דומא

הכרעת הדין במשפט דומא, בעניינו של עמירם בן אוליאל, החשוד היחיד שנותר בפרשה, תינתן ביום שני. שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו: "האמת תצא לאור בדרך אחת: זיכוי מוחלט של עמירם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/20 14:32 כג באייר התשפ

מחר – הכרעת הדין במשפט דומא
בית משפחת דוואבשה השרוף בדומא, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

מחר (ב'), תינתן הכרעת הדין במשפטו של עמירם בן אוליאל, הנאשם היהודי היחידי מבין נחקרים רבים שנשאר מואשם במשפט דומא, המתנהל מזה למעלה מארבע שנים. הכרעת הדין נדחתה בעבר, ימים ספורים לפני קיום הדיון, והמועד החלופי נקבע למחר.

שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל חוננו, אמר היום: "ישנה רק דרך אחת בה האמת תצא מחר לאור: זיכוי מוחלט של עמירם מהאישום החמור נגדו ושחרורו מחר בבוקר לחיק אשתו וביתו, מהן הוא נותק באכזריות לפני ארבע וחצי שנים".

זנגי קרא להקמת ועדת חקירה שתבחן את הכשלים, לדבריו, בחקירה: "לאחר מכן אני מקווה שישכילו מקבלי ההחלטות בישראל להקים וועדת חקירה ממלכתית, שתעשה בדק בית בכל הנוגע למעללי המחלקה היהודית בשב"כ ובכירי הפרקליטות שנתנו יד לפשע הזה".

נזכיר כי בן אוליאל עצור עד תום ההליכים ונמצא בכלא אשל בתנאי בידוד. הוא שוהה בתא לבדו ללא אפשרות להשתמש בטלפון, ובשל הגבלות הקורונה, משפחתו לא מורשית לבקרו מזה כחודשיים ימים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן