המלחמות בליכוד: זעם על מינוי רגב לשרת התחבורה

חלוקת התיקים בליכוד עוררה את כל התככים שהיו עד כה מתחת לפני השטח. גורמים בכירים: "היא לא באה מרקע משפטי שמתאים לוועדה למינוי שופטים, נתנו לה גם קבינט וגם את הטקסים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/20 07:34 כא באייר התשפ

המלחמות בליכוד: זעם על מינוי רגב לשרת התחבורה
מירי רגב. שרת התחבורה הנכנסת, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

על רקע חלוקת התיקים במהלך סוף השבוע על ידי ראש הממשלה, והעובדה שמספר התיקים, בטח הבכירים שבהם, קטן ממספר הח"כים הרואים את עצמם בתפקיד שר, מפלגת הליכוד כמרקחה.

גורמים בליכוד המצוטטים הבוקר בעיתון "ישראל היום" הביעו זעם על מינויה של מירי רגב לתפקיד שרת התחבורה. "אתה רואה אנשים ותיקים עם מיקום גבוה כמו דיכטר, צחי הנגבי או גילה גמליאל שלא מקבלים תפקידים בינתיים, וכנראה לא יקבלו תפקידים בכירים כמו שמירי רגב קיבלה, ואתה לא מבין".

עוד לדברי הגורמים, "היא לא באה מרקע משפטי שמתאים לוועדה למינוי שופטים, נתנו לה גם קבינט וגם את הטקסים. הכל כאילו פיצוי לכך שהיא רצתה את תיק ביטחון הפנים ולא קיבלה. תיק התחבורה כשלעצמו הוא תיק בכיר, לא ברור למה צריך לפצות אותה. כנראה יש שכר לחנפנות"

נזכיר, שרת התרבות היוצאת, מירי רגב, שרצתה מאוד את המשרד לביטחון פנים, קיבלה לבסוף, כפיצוי, את משרד התחבורה, עם הבטחה להתמנות לשרת החוץ בעוד שנה וחצי, לאחר הרוטציה. בנוסף לכך, קיבלה את מושב השרה בוועדה למינוי שופטים, תתמנה לחברה בקבינט ותישאר אחראית על מרכז ההסברה.