מסתמן: מערכת החינוך תחזור לפעילות מלאה ביום ראשון

משרדי החינוך, הבריאות והאוצר הגיעו להסכמה כי בערים עם תחלואה נמוכה, תחזור כל מערכת החינוך לפעילות מלאה - כבר ביום ראשון הקרוב. ההחלטה הצפויה מגיעה בעקבות פניית מרכז השלטון המקומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/20 11:38 כ באייר התשפ

מסתמן: מערכת החינוך תחזור לפעילות מלאה ביום ראשון
חוזרים ללימודים, צילום: shutterstock

בשורה להורים, לתלמידים ולמשק. מערכת החינוך תתחיל לחזור לפעילות מלאה כבר ביום ראשון הקרוב. בערים בהן אחוזי תחלואת הקורונה נמוכים, צפויים להיפתח כל בתי הספר והגנים במתכונת מלאה, זאת על פי בקשת מרכז השלטון המקומי.

הסכמות בנושא התקבלו בישיבה שנערכת הבוקר (ה'), ובה משתתפים מנכ"לי משרד הבריאות והחינוך, ראש אגף התקציבים באוצר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה ונציגי השלטון המקומי.

על פי דיווח בחדשות 12, מסתמן כי המערכת תחזור בהדרגה, וכל שכבת גיל מכיתות ד' עד י' תחזור בהדרגה לחמישה ימי לימוד מלאים. במשרד הבריאות צפויים להציב תנאים נוקשים לחזרת בתי הספר, שיכללו כללי היגיינה והפרדה מחמירים.

כזכור, מוקדם יותר השבוע פנו יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, ויו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'אג', לראש הממשלה, בטענה כי המתווה שגובש לחזרה הדרגתית של כיתות ד' עד י' לא יכול לעבוד: "מתווה החזרה של תלמידי כיתות ד'-י' אינו מהווה חזרה ללימודים ולא נותן פתרון לאיש - לא נוכל לפתוח את מוסדות החינוך עבור שכבות נוספות", כתבו בשלטון המקומי לנתניהו.