תאונה קטלנית: גבר כבן 30 נהרג בתאונת דרכים סמוך לבית שמש

תאונת דרכים קשה בכביש 367 גבתה את חייו של נהג, שהתנגש עם רכבו ברכב אחר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו במקום. בתאונה שני פצועים נוספים שפונו לבית החולים הדסה עין כרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/20 18:40 יט באייר התשפ

תאונה קטלנית: גבר כבן 30 נהרג בתאונת דרכים סמוך לבית שמש
זירת התאונה, צילום: דוברות מד"א

תאונת דרכים קטלנית: לפני זמן קצר התרחשה תאונת דרכים בין 2 כלי רכב על כביש 367, בסמוך לישוב נווה מיכאל. צוות מד״א נאלץ לקבוע את מותו של אחד המעורבים בתאונה, גבר כבן 30.  מהמקום פונו גם 2 פצועים נוספים ע״י מדא לבית החולים. הכביש בשלב זה נחסם לתנועה בשל הטיפול בתאונה והחקירה לבירור נסיבותיה.

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 18:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים  על תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 367 מבית שמש לכיוון מחסום גבעה. חובשים ופראמדיקים של מד''א קובעים את מותו של גבר כבן 30 ומפנים לבית חולים הדסה עין כרם גבר ואישה במצב קל".

שוקי לנגסם, חובש מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר כי הכוח שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של אחד הנהגים: "כשהגענו למקום, ראינו שני כלי רכב עם פגיעות פח קשות כאחד מהם בתעלה והשני במרכז הכביש. באחד מכלי הרכב נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. שני פצועים קל שישבו ברכב השני נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים".