הסתיימה פגישת בני גנץ ומייק פומפאו

יו"ר כחול לבן נפגש בצהריי היום עם מזכיר המדינה האמריקאי ודן עמו במספר נושאים: הגרעין האיראני והתבססות איראן בסוריה ובלבנון, המאבק בקורונה ותכנית השלום של דונלד טראמפ

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/05/20 15:01 יט באייר התשפ

הסתיימה פגישת בני גנץ ומייק פומפאו
צילום: זיו סוקולוב, שגרירות ישראל בארה"ב


יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, נפגש היום בצהריים (רביעי) עם מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, בשגרירות ארצות הברית בירושלים. גנץ שוחח עם פומפאו אודות ההתפתחויות האזוריות, בדגש על הצעדים האחרונים שנוקטת איראן בנוגע לפרויקט הגרעין וניסיונות ההתבססות שלה בסוריה ובלבנון. עוד דנו השניים בתכנית השלום של הנשיא טראמפ ובאפשרויות העומדות למימושה. השניים דיברו גם בנושא המאבק הבינלאומי המשותף בנגיף הקורונה והמאמץ הנדרש להגיע לחיסון בפרק הזמן הקצר האפשרי בכדי להציל חיי אדם. 

גנץ הודה לפומפאו על עמידתה של ארצות הברית לצד ישראל במאבק מול הטרור העולמי ועל תמיכת הממשל הבלתי מסויגת במאמצים להגעה לשלום ולהסדרה אזורית. השניים סיכמו לפעול בשיתוף פעולה ובתאום למען הערכים המשותפים לשתי המדינות ובשם הידידות העמוקה וארוכת השנים שהן חולקות.

בנוסף, גם חבר הכנסת גבי אשכנזי נפגש עם המזכיר המדינה האמריקאי ודן עמו בנושאים מדיניים הנוגעים להתפתחויות האזוריות, בדגש על פרויקט הגרעין האיראני ותכנית השלום של הנשיא טראמפ.
אשכנזי הודה לפומפאו על עמידתם האיתנה לצד ישראל במאבק  מול איראן ועל תמיכת הממשל האמריקאי במאמצים להגעה לשלום והסדרה איזורית. הפגישה התקיימה לקראת כניסתו של אשכנזי לתפקיד שר החוץ מחר. השניים סיכמו לפעול בשיתוף פעולה ובתיאום ולהמשיך לשוחח בהמשך.

אשכנזי ופומפאו

אשכנזי ופומפאוצילום: אלעד מלכה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן