הרב דרוקמן זעם על נתניהו: "הדלפה מגמתית"

זקן רבני הציונות הדתית שוחח עם נתניהו, לאחר שדבר השיחה בין הרב לבין נתניהו ודרעי הודלף, וכעס מאוד על "ההדלפה המגמתית", כדבריו. בנוסף, הרב דרוקמן הבהיר לנתניהו כי הוא מצפה שימינה תהיה בממשלה

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/05/20 19:58 יח באייר התשפ

הרב דרוקמן זעם על נתניהו: "הדלפה מגמתית"
הרב חיים דרוקמן, צילום: פלאש 90

הרב דרוקמן כועס. זקן רבני הציונות הדתית וראש מרכז ישיבות בני עקיבא שוחח עם ראש הממשלה נתניהו, וכעס מאוד על כך שהשיחה בינו לבין דרעי ונתניהו הודלפה.

כזכור, ראש הממשלה ויו"ר ש"ס שוחחו עם הרב דרוקמן הבוקר (ג'), והבטיחו לו שייצוג הציונות הדתית בוועדה למינוי דיינים לא יפגע,  ללא קשר להרכב שבו תוקם הממשלה. מיד לאחר השיחה הודלף תוכנה לעיתונאים ופורסם.

הרב דרוקמן מחה בפני ראש הממשלה על הדלפת השיחה, ואמר כי מדובר ב"הדלפה מגמתית". בנוסף, הבהיר כי הוא מצפה לראות את ימינה בממשלה הקרובה.

במקביל, פונים הרב דרוקמן והרב יהושע שפירא לראשי ימינה ומבקשים להביע את תנחומיהם ולחזק את ידיהם, לקראת ישיבתם בספסלי האופוזיציה. "אנו מבקשים לחזק את ידיכם ולגבותכם בשעה קשה זו לציונות הדתית. אנו רואים בצער כי לאחר למעלה משנה של שותפות בנשיאה בעול עם רה"מ מר בנימין נתניהו והליכוד, משאירים את הצינות הדתית כעיניים בפתח, לאחר שנציגי המלגות האחרות מגוש הימין קיבלו את מבוקשם בשמחה. הציונות הדתית נשאה ותמשיך לשאת באחריותה הציבורית, בין מין הקואליציה ובין מן האופוזיציה" נכתב במכתב של הרבנים.

המכתב של הרב דרוקמן לראשי ימינה

מכתב הרבנים לימינהצילום: ללא