טרגדיה בירושלים: בן 4 נהרג מפגיעת מכונית, סבתו פצועה קשה

ילד בן ארבע, שהגיע לביקור עם סבתו בגן החיות התנ"כי, נפגע ממכונית ונהרג. הסבתא נפצעה באורח קשה ומאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/20 20:21 יז באייר התשפ

טרגדיה בירושלים: בן 4 נהרג מפגיעת מכונית, סבתו פצועה קשה
ארכיון, צילום: דוברות מד"א

אסון בירושלים. ילד בן ארבע, שביקר עם סבתו בת ה-65 בגן החיות התנ"כי בעיר, נדרס על ידי מכונית, ובהמשך נקבע מותו. סבתו נפגעה באורח קשה, ומאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

החובשים של מד"א אלעד רוזמרין ויובל בר אור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפצועים, אישה מבוגרת וילד כבן 4 שוכבים על הכביש בסמוך לרכב. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלנו בפעולות החייאה בילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים".

משה חמד מתנדב זק״א שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בסיפור מצמרר וכואב, כשהגעתי למקום ראיתי את הפראמדיקים של מגן דוד אדום נלחמים על חייו של ילד בן 4 שצעד עם סבתו ונפגעו על ידירכב פרטי, ככה״נ לאחר שחצו במעבר חציה, הסבתא נפצעה במצב בינוני ופונתה לביה״ח עין כרם, הילד נפצע וסבל מפגיעה אנושה. 

"צוות מד״א פינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לביה״ח הדסה ע״כ שם לאחר המשך פעולות החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו, בכאב רב טיפלנו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום".