פרופ' קרסו: "אנחנו לא אחרי הקורונה"

בתכניתו הקבועה, הזהיר פרופ' רפי קרסו בנוגע לסיומה של מגיפת הקורונה, "בואו לא נשלה את עצמו, אני צופה, וכל מה שצפיתי התאמת, אני צופה גל שני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/20 12:46 יד באייר התשפ

פרופ' קרסו: "אנחנו לא אחרי הקורונה"
צילום: Nati Shohat/Flash90

פרופ' רפי קרסו הזהיר היום (ו') בפתח תוכניתו ברדיו 103FM מפני התרופפות הנהלים בנוגע לנגיף הקורונה .לדבריו, "אני יכול להגיד לכם זה את הביטחונות שלי והחששות שלי, היום הייתי חייב לצאת לתל אביב, והעומס על כביש החוף היה כמו בימי חמישי לפני ארבעה או חמישה חודשים. לקח לי המון זמן להגיע העומס היה אדיר, ובטלוויזיה אני רואה תוכניות שאומרים שהקורונה נגמרה"

עוד ציין קרסו לגבי המחשבה שמשבר הקורונה מאחורינו והנגיף הפסיק את התפשטותו: ''רבותי - אנחנו לא אחרי הקורונה, אנחנו במהלך המגפה, במהלך הבעיה. אולי בארץ היא נרגעה אבל בואו לא נשלה את עצמו, אני צופה וכל מה שצפיתי התאמת, אני צופה גל שני, ואני מקווה שהוא יהיה יותר קטן מהראשון, אבל הגל השני יהיה מסוכן יותר לאנשים הקשישים יותר".

קרסו נחשב אושיית תקשורת כרופא מומחה מייעץ בנושאי בריאות ורפואה, הוא רופא מומחה לנוירולוגיה ולטיפול בכאב ממייסדי רפואת הטיפול בכאב כרוני ובעיכוב תהליכי הזדקנות (אנטי-אייג'ינג) וכן מהפעילים הראשונים למען שילוב (אינטגרציה) בין הרפואה הממסדית לרפואה המשלימה בישראל. שמו הוזכר כמועמד מפלגת כחול לבן לתפקיד שר הבריאות, ככל שהתיק יועבר אליהם.