סערת רב העיר רמת גן נמשכת: "עבודתו הופסקה בצורה בלתי ראויה"

ארגון רבני בית הלל מחה נגד הרבנות בשל היחס שקיבל הרב אהרן כץ, רב העיר רמת גן, שעבודתו הופסקה בלא הודעה מוקדמת, לטענת הרבנות בשל יציאתו לגמלאות

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/05/20 14:08 יג באייר התשפ

סערת רב העיר רמת גן נמשכת: "עבודתו הופסקה בצורה בלתי ראויה"
רבני בית הלל, צילום: יח"צ

ארגון רבני ורבניות בית הלל מוחה נגד הפסקת עבודתו של הרב אהרון כץ, ששימש עד לאחרונה כמ"מ רבה הראשי של העיר רמת גן, ובמועצת הרבנות הראשית החליטו על החלפתו, בשל העובדה כי יצא לגמלאות בשנה שעבר, לדבריהם.

הרבנות הראשית הדיחה את רב העיר רמת גן ללא ידיעתו

בהודעת 'בית הלל' נאמר כי הארגון "מביע הערכה עמוקה לרב אהרן כץ שמילא את מקום רב העיר רמת גן בשעה שהעיר נותרה ללא רב רשמי. הרב כץ עשה זאת לטובת הציבור ולשם שמים". 

בארגון תקפו את הרבנות הראשית על צורת הפסקת העבודה של הרב כץ: "מועצת הרבנות הראשית הפסיקה את כהונת הרב בלא תיאום, בלא שקיפות ובלא התייעצות. גם בשעה שהופסקה עבודתו בצורה בלתי ראויה, הרב כץ בחר להימנע ממאבקים אישיים וכוחניים".

עוד אמרו בבית הלל כי "מן הראוי היה שמועצת הרבנות הראשית לישראל תודה לרב כץ בצורה ציבורית על שנות תרומתו לתושבי ברמת גן ותתאם עם הגורמים השונים בעיר את מינוי המועמד שיחליף אותו. אנו מצפים ממועצת הרבנות הראשית ומכל חבריה לנהוג בדרך ארץ ובכבוד כלפי התורה ולומדיה, כדי להרבות אהבת ה' בעולם".