חולדאי לבר סימן-טוב: "אתה לא רוצה שאנשים ישהו בחופים? שמשרד הבריאות יבוא להוציא אותם"

ראש העיר תל-אביב יפו הביע תרעומת בפני מנכ"ל משרד הבריאות, על כך שמשרדו טרם אישר את חזרת המתרחצים לחופים בהקלות שהתפרסמו. 14 ראשי הערים הגדולות הצטרפו לביקורת של חולדאי

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 06/05/20 22:49 יב באייר התשפ

חולדאי לבר סימן-טוב: "אתה לא רוצה שאנשים ישהו בחופים? שמשרד הבריאות יבוא להוציא אותם"
חולדאי. הקרב על החופים ממשיך, צילום: תומר נויברג / פלאש 90

הדיונים אודות חזרת האנשים לחופים, כחלק מהיציאה ממשבר הקורונה, נמשכים ביתר שאת. היום התכנסו 15 ראשי הערים הגדולות עם מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן-טוב, והביעו את חששם מכך שלא ניתן למנוע את כניסת המתרחצים לים, כך על פי דיווח בחדשות 12.

במהלך הדיון פנה ראש העיר תל-אביב יפו רון חולדאי לבן סימן-טוב, והביע את כעסו על כך שמשרד הבריאות טרם מאפשר את החזרה לים. "אתה לא רוצה שאנשים ישחו בים או ישהו בחופים? אין בעיה. שמשרד הבריאות יבוא להוציא אותם. אנחנו לא יכולים להתמודד עם זה".

אחרי העקיצה שנזרקה על ידי חולדאי, ראשי הערים הנוספים הביעו בפני סימן-טוב גם הם את הביקורת. בין ראשי הערים - ראשת העיר נתניה מרים פרייברג, ראש העיר הרצליה משה פדלון וראשת עיריית חיפה רותם קליש. קליש אף פנתה בהמשך למשרדי הממשלה וביקשה את התייחסותם לעניין: "הבעיה תהיה לא רק עם כניסת השחיינים המקצועיים למים, אלא עם ציבור רחב שייכנס למים - מי בתמימות ומי בידיעה שהם עוברים על החוק", טענה.