אושר: התקנת תאי נהגים בתחבורה הציבורית והפרדה בין הנהג לנוסע

משבר הקורונה זרז את הפרדת הנוסעים מהנהג, הפרדה שנועדה לשמור על בריאות הנוסעים והנהגים. שר התחבורה: "התאים ישמרו על בריאות הנהגים, ביטחון הנוסעים, והשקט הנפשי והריכוז של הנהג בנהיגה ובכביש". מחיצות יותקנו ב-6,000 אוטובוסים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/05/20 12:40 יב באייר התשפ

אושר: התקנת תאי נהגים בתחבורה הציבורית והפרדה בין הנהג לנוסע
צילום: פלאש 90

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', הודיע היום (רביעי) כי לאחר חודשי הכנה רבים ובדחיפה של משבר הקורונה, הוא משרדו ומשרד האוצר הגיעו אמש לסיכום על התקנת תאי נהגים בתחבורה הציבורית והפרדה בין הנהג לנוסע. סמוטריץ': "התאים ישמרו על בריאות הנהגים, בטחון הנוסעים, והשקט הנפשי והריכוז של הנהג בנהיגה ובכביש, וממילא ושלנו האזרחים. נמשיך לעשות הכל למען שיפור השירות לאזרח וחיזוק מעמד הנהג ורווחתו".

הנהלת משרד התחבורה קיימה אמש פגישה עם ראשי ארגון נהגי האוטובוסים, ההסתדרות הלאומית ובעלי חברות אוטובוסים הנוגעים לשמירה על בטיחות נהגי האוטובוסים בתקופת הקורונה. לאחר שהגישו בארגון הנהגים ובהסתדרות הלאומית עתירה משפטית בנושא, חייב בית המשפט את הצדדים להיפגש. בפגישה שנערכה היום התקבלה המלצת ארגון הנהגים למגן בעזרת מחיצות, כ-6,000 אוטובוסים בעלות כוללת של 40 מיליון שקלים. התקציב למהלך אושר.

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "התקנת מחיצות הן כלי חשוב לא רק בהגנה מפני נגיף הקורונה אלא גם תמנע אלימות נגד הנהגים. אנו מקווים כי זהו צעד נוסף בדרך להגדרת מקצוע הנהג כעובד ציבור. נמשיך להיות חוד החנית בהגנה על נהגי האוטובוסים בשגרה ובחירום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן