ארגון רבני צהר נגד הבכיר ממפלגת נעם: "דברי הבל וכפירה"

רבני צהר הגיבו בחריפות לדברי כנען שכתב כי שילוב בעלי המוגבלויות בא על חשבון החזקים. "דבריו החצופים של כנען הם פגיעה בקודשי הקודשים של התורה שמצווה אותנו לסייע לגר, ליתום ולאלמנה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/05/20 08:09 יב באייר התשפ

ארגון רבני צהר נגד הבכיר ממפלגת נעם: "דברי הבל וכפירה"
הרב שרלו, צילום: אריה כץ

ארגון רבני צהר מגנה את דבריו של בכיר מפלגת נעם, יגאל כנען, על ארגון "כנפיים של קרמבו". בארגון התייחסו בחריפות לדברי כנען שקבע כי שילוב בעלי המוגבלויות בא על חשבון החזקים ואף מחליש אותם, "מעצימים את החלשים על חשבון החזקים".

אמש (שלישי) פרסמנו כי יגאל כנען, מועמד מספר שלוש במפלגת נעם, מבית מדרשה של ישיבת הר המור, פרסם פוסט מקומם בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא מותח ביקורת על תנועת הנוער כנפיים של קרמבו, העוזרת לשלב נוער עם נכויות בחברה. כנען טען בין השאר כי "הפכו את בני נוער לבהמות משא המרימות נכים וכיסאות גלגלים". 

רבני צהר: "עולמנו היהודי וההלכתי קשור כולו בסיוע ועזרה לחלש ולשונה. אמירה כזו של  בכיר במפלגה המזוהה עם זרם תורני חשוב בציונות הדתית הם דברי הבל וכפירה".
עוד אמרו בצהר כי "דבריו החצופים של כנען הם פגיעה בקודשי הקודשים של התורה שמצווה אותנו לסייע לגר, ליתום ולאלמנה. אנו מצפים מרבותיו של כנען לגנות אותו ולהודיע כי הם משחררים אותו ממפלגתם. ארגוני החסד בחברה הישראלית ובהם כנפיים של קרמבו הם גאווה יהודית עבור כולנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן