משה נוסבאום בוידוי מפתיע: ״גם אני חוטא בחטא הזה"

כתב המשטרה של חדשות 12 הסביר כי גם הוא נופל בלשונו בדיווחיו על חשודים ומזכיר כי הם חרדים, למרות שאין צורך לדווח לאיזה מגזר הוא משתייך: "אנחנו גורמים עוול״

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/20 23:25 יא באייר התשפ

משה נוסבאום בוידוי מפתיע: ״גם אני חוטא בחטא הזה"
משה נוסבאום , צילום: צילום מסך

כתב המשטרה של חדשות 12, משה נוסבאום הסביר בשידור כי גם הוא נופל בלשונו בדיווחיו על חשודים חרדים כשהוא מזכיר את המגזר אליו הם משתייכים, למרות שאין משמעות עיתונאים לשיוכו המגזרי של החשוד.  

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ZZEmY_N0Gws&feature=emb_title

״גם אני חוטא בחטא הזה. לא אחת ולא פעמיים כאשר אני במהלך הדיווחים טורח לציין שמדובר ב-x שהוא חרדי למרות שאין לזה שום רלוונטיות. כשאני מנסה לאפיין מישהו הכי קל לי לעשות את זה בדרך הזו, ׳הוא חרדי׳, אין לכך כל קשר ובשורה התחתונה אנחנו גורמים עוול״, אמר העיתונאי הוותיק.

נוסבאום אמר את הדברים בעקבות דו"ח שכתבה שוטרת בגין רכיבה על אופניים ללא קסדה לצעיר חרדי מנתיבות. השוטרת מיחידת תנועה נגב שעצרה אותו רשמה דוח על סך 250 שקלים ותיארה: “עצרתי את הנ”ל וביקשתי ממנו להזדהות. מסר לי מספר חלקי של תעודת הזהות שלו ופרטים מזהים. הנ”ל לא חובש מסיכה כנדרש על פי החוק בשל מגיפת הקורונה על כן נרשם לו דו”ח זה. מאחר והוא ללא קסדה והרוכב שעימו ללא קסדה. לציין כי שניהם חובשי כיפה ולבושים בחולצה לבנה“.