בתה של מירי רגב צולמה חוגגת עם הרכב הממשלתי והסתבכה

בתה של שרת התרבות הספורט נראתה בסרטון מביך בו היא רוקדת בתוך ברכב השרד של אמה עם גג פתוח ומוזיקה גבוה. רגב בתגובה: "תתעסקו איתי תניחו לבת שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/20 22:43 י באייר התשפ

בתה של מירי רגב צולמה חוגגת עם הרכב הממשלתי והסתבכה
השרה מירי רגב , צילום: חדשות כיפה

בתה של שרת התרבות מירי רגב הסתובבה בעיר מגוריה, ראש העין, עם רכב השרד של אמה כשהגג פתוח והרמקולים בוולים גבוה במיוחד. בסרטון שהעלה העיתונאי חיים לוינסון נראתה בתה של רגב רוקדת מתוך הרכב  

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1257362606349783043

השרה רגב מיהרה להגיב לסרטון המביך: "ראיתי את הסרטון שבו מופיעה בתי. סרטון שכולו מעשה קונדס של  צעירות שלא עברו שום עבירה, הרכב לא היה בנסיעה, אלא עמד בחניה. עם זאת, זו התנהגות שאינה ראויה ואינה מקובלת עליי, כיוון שמדובר ברכב הממשלתי. ולכן הערתי לה על כך והעמדתי אותה על טעותה. ההתנהגות הזו אינה מאפיינת את בתי שזה עתה השתחררה משירות משמעותי בצה״ל".

עוד הסבירה השרה רגב: "בתי נוהגת בדרך כלל ברכב המשפחתי ואינה נוהגת ברכב שלי. במקרה זה, הרכב המשפחתי היה תקול, ולכן עשתה שימוש ברכב שלי. הערתי לבתי והודעתי לה כי לאור המקרה, לא תוכל לעשות שימוש ברכב שלי בחודשים הקרובים, גם בפעמים המעטות שתזדקק לו. כידוע, בני משפחות השרים רשאים לנהוג ברכב השרד, בכפוף לאישור מינהל הרכב הממשלתי, שניתן לה. חשוב לי להבהיר שבתי היא ילדה טובה, היא מבינה את הטעות שעשתה והתנצלה על כך. ואחרי שהערתי לה והעמדתי אותה על טעותה, אני מבקשת מכם מכל הצייצנים מכל הרכילאים, מכל אלה שששים אלי קרב, תתעסקו איתי תניחו לבת שלי. כי הרי לא היא זו שמעניינת אתכם, אלא אני".