מנכ"ל בת מלך לכיפה: "אנו מזועזעים מהרצח הנתעב של האישה הערב"

נוח קורמן, כמו רבים אחרים, הזדעזע מהרצח שאירע מוקדם יותר היום, בו גבר רצח את אשתו בבת ים והתקשר למשטרה לדווח על מעשיו. "מאז תחילת הסגר ומשבר הקורונה אנו רואים אלימות קשה והתפרצויות זעם שהלכו וגברו"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 03/05/20 23:16 ט באייר התשפ

מנכ"ל בת מלך לכיפה: "אנו מזועזעים מהרצח הנתעב של האישה הערב"
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

לפני מספר שעות אירע, על פי החשד, רצח בעיר בת ים, כאשר גבר הרג את בת זוגתו בדירה בעיר. כוחות הצלה שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא ללא רוח חיים וקבעו את מותה. הגבר עצמו התקשר למשטרה ואמר "רצחתי את אשתי". מי שמבקש להגיב למקרה המזעזע הוא נוח קורמן, מנכ"ל עמותת בת מלך, שהזדעזע. 

"אנו מזועזעים מהרצח הנתעב של אישה בידי בן זוגה הערב. מאז תחילת הסגר ומשבר הקורונה אנו רואים עליה גדולה בכמות הפניות לקו החירום של בת מלך. שיחות נואשות ומקרים מזעזעים ומצמררים כאחד. קשיים גדולים, אלימות קשה והתפרצויות זעם שהלכו וגברו ככל שהסגר החמיר. אנו עושים מאמצים לסייע לכל מי שנמצאת במצוקה וקוראים לכל אישה הסובלת מאלימות לפנות  לעזרה, לא לסכן את עצמה ולהישאר בתוך מערכת זוגית אלימה. 

עוד הוסיף קורמן ואמר: "בימים האחרונים אף פנינו למשרד הרווחה וביקשנו שלא יזניחו את ההסברה סביב נושא זה במגזרים הדתי והחרדי. שיפעלו מיידית במקומות בהם ההסברה סביב הקורונה נכשלה עקב אי התאמה תרבותית. אנו מקווים כי פעילות הסברתית במגזרים אלו תביא להצלה של נשים רבות החיות במערכת אלימה בלי תקווה".

כזכור, כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את האישה כשהיא ללא רוח חיים. הגבר עצמו נלקח לחקירה, כאשר במהלכה התברר כי הרוצח ריצה זה מכבר עונש מאסר על תקיפת בת זוגתו בעבר.