סגר מחודש יוטל על שכונות בירושלים

השרים אישרו הטלת סגר מחודש על שכונות בירושלים, בשל עלייה בנתוני התחלואה בקורונה בשכונות אלו. הסגר על השכונות בנתיבות הסתיים, וברמת בית שמש הוארך הסגר במספר ימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/20 16:47 ו באייר התשפ

סגר מחודש יוטל על שכונות בירושלים
סגר בירושלים, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התחלואה עלתה, והסגר חוזר לירושלים. שרי הממשלה ב"קבינט הקורונה", אישרו הערב (ה') את המלצת משרד הבריאות להטיל סגר על שכונות מסוימות בירושלים - באזור רוממה, קרית בעלז וקרית צאנז - בשל עלייה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה בשכונות אלו.

כזכור, כבר במהלך חג הפסח הוטל סגר על חלק מהשכונות בירושלים, בגלל נתוני התחלואה הגבוהים, והוא הוסר לאחר כשבוע, בשל התחייבות העירייה להוציא כמה שיותר חולים למלוניות סגורות וייעודיות לנדבקי הקורונה, כשמצב דומה קרה גם בבני ברק.

בעיריית ירושלים אמרו ל'כאן' כי אם אכן נתוני התחלואה בשכונות אלו עלו, לא יתנגדו להטלת סגר עליהן.

נתיבות: הסגר הסתיים

בנוסף, אישרו השרים את המלצת משרד הבריאות להסיר את הסגר על שכונות בעיר נתיבות, בשל נתוני ההדבקה שהשתפרו, ובמקביל המליץ להאריך בחמישה ימים נוספים את הסגר שהוטל על שכונות בעיר בית שמש, ובעיקר ברמת בית שמש ב'.

בעיר טייבה, בה נתוני התחלואה עלו, אישרו השרים את המלצת משרד הבריאות לא להטיל סגר, אך כן להגביל את התנועה אל העיר וממנה. וביישוב חורה בנגב יוטל סגר למשך חמישה ימים, בשל ההתפרצות שם.

בעיריית נתיבות הודיעו אחר הצהריים: "הסגר בוטל. חוזרים לשגרת קורונה. אנו שמחים להודיע לתושבים כי ועדת השרים לטיפול בנגיף הקורונה, בראשות ראש הממשלה והשרים דרעי וארדן החליטה כי החל מרגע זה יבוטל הסגר בכל השכונות והרחובות בעיר".