הפנטגון חשף סרטונים של גופים שנחשדים כעב"מים

שלושה סרטונים שפרסם הפנטגון, ואומתו בידי הצי האמריקאי, מראים עצמים שטרם זוהו, ובפנטגון ישנם גורמים המשערים כי ייתכן ומדובר במזל"טים: "מאפיינים שאינם במלאי האמריקני או במלאי זר שאנו מודעים אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/04/20 17:30 ה באייר התשפ

הפנטגון חשף סרטונים של גופים שנחשדים כעב"מים
הסרטונים שפרסם הפנטגון, צילום: צילום מסך, יוטיוב

האם נחשפו עדויות המראות כי אנחנו לא לבד ביקום? זה כנראה עוד רחוק מאוד, אבל משרד ההגנה האמריקאי פרסם אמש (ג') שלושה סרטונים שצולמו על ידי מצלמות של מערכות הגנה של הצי האמריקאי, ובהן נראים עצמים בלתי מזוהים נעים במהירות ונעלמים תוך שניות. העצמים צולמו במצלמות אינפרא אדום, וברקע נשמעים קולות של אנשי ביטחון אמריקאים הנדהמים מהמראות, כשאחד מהם מעלה את ההשערה כי מדובר בעב"מ.

בהודעה הרשמית של הפנטגון נאמר כי "פרסמנו את הסרטונים כדי להפיג את העמימות סביב אמינותם של הקטעים שהופצו". עוד נמסר ממשרד הגנה האמריקאי:  "לאחר סקירה יסודית, ההפצה המאושרת של הסרטונים הלא-מסווגים הללו אינה חושפת יכולות ומערכות רגישות כלשהן".

גם הצי של ארה"ב אישר את אמיתותם של הסרטונים. בשנת 2017 אמר מי שכיהן כראש תכנית מסווגת בפנטגון, לואיס אליוזנדו, כי לדעתו מדובר ב"ראיות משכנעות שייתכן ואנחנו לא לבד". לדבריו, "העצמים הללו, שאנחנו מכנים 'כלי טיס', מציגים מאפיינים שאינם נמצאים כרגע במלאי האמריקני ולא בשום מלאי זר שאנו מודעים אליו". הוא טען כי התפטר מראשות התכנית בשל מחלוקות על הסתרתה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן