נתניהו: "משוכנע שהתחייבות טראמפ להחלת ריבונות תכובד בחודשים הקרובים"

ראש הממשלה מפתיע בהקלטה שהוכנה מראש עבור חגיגות הקהילה האוונגליסטית, וטוען שנשיא ארצות הברית יאפשר את החלת הריבונות כבר בחודשים הקרובים. "ההבטחה הציונית מתחילה להתגשם כי אנו מתחילים להילחם עבור זכויותינו"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/04/20 17:26 ב באייר התשפ

נתניהו: "משוכנע שהתחייבות טראמפ להחלת ריבונות תכובד בחודשים הקרובים"
נתניהו וטראמפ בבית הלבן. ריבונות בקרוב?, צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום שהוקלט מראש עבור הקהילה האוונגליסטית בארצות הברית, והפתיע עם ציטוט מעניין, כשאמר כי הוא משוכנע שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יאפשר את סיפוח בקעת הירדן כמו גם ישובי יהודה ושומרון שעל הפרק, כבר בחודשים הקרובים. 

"הנשיא טראמפ הבטיח להכיר בריבונותה של ישראל ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, ואני משוכנע שבעוד מספר חודשים נוכל לחגוג אירוע היסטורי בתולדות הציונות. כמאה שנה לאחר סן רמו, ההבטחה הציונית מתחילה להתגשם כי אנו מתחילים להילחם עבור זכויותינו, ואתם חלק מהמאבק", אמר ראש הממשלה בהקלטה. 

נזכיר, כי לפני מספר ימים התייחס מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו לאפשרות שישראל  תחיל ריבונות בישובים והגדיר את העניין כ"החלטה ישראלית". מזכיר המדינה הוסיף כי ארה"ב תהיה מעורבת בהחלטות בנושא ואמר: "נעבוד באופן צמוד עם הישראלים על מנת שנוכל לחלוק עמם את ההשקפות שלנו בנושא המדיני הזה, באופן פרטי". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן