הרב דרוקמן: "הרב עובדיה יוסף זועק משמיים על היחס לרב אריה שטרן"

הרב דרוקמן תוקף את התנהלות ש"ס והמועצה הדתית בירושלים ביחס לרב הראשי של העיר, הרב אריה שטרן : "ו זעקה נגד ביזיון כבוד התורה", עוד הוסיף כי הוא מקווה ש'ימינה' תדרוש את הסדרת העניין בהסכמים הקואליציונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/20 11:40 ב באייר התשפ

הרב דרוקמן: "הרב עובדיה יוסף זועק משמיים על היחס לרב אריה שטרן"
הרב חיים דרוקמן. , צילום: דברי שיר

הרב חיים דרוקמן תקף היום (א') את התנהלות המועצה הדתית ומפלגת ש"ס בעניין היחס לרבה של ירושלים, הרב אריה שטרן.  הרב דרוקמן אמר ב"כאן מורשת": "אני זועק מדם ליבי על העוול שנעשה לרב אריה שטרן רבה של ירושלים. מה זה? אם הרב הוא לא מש"ס אפשר לפגוע בכבודו? זו זעקה נגד ביזיון כבוד התורה. האם כך היה נוהג הרב עובדיה יוסף? הוא היה מסכים לזה? הוא משמים זועק על כך. כתבתי מכתב לשר הדתות והוא אפילו לא ענה לי"

 עוד הוסיף הרב: "אני מתאר לעצמי שימינה תדרוש את סידור העניין הזה בהסכם קואליציוני. אבל כואב לי ממש, אני מדבר גלויות, שנושא כזה הופך להיות עניין פוליטי".

נזכיר כי לפני הפסח, הסיר יו"ר המועצה הדתית מירושלים את שמו של הרב אריה שטרן, רבה של העיר, משטר מכירת החמץ. זאת בנוסף לנעילת לשכתו לפני מספר חודשים.

מהרב שטרן נמסר כי הוא כמובן "מודה למו"ר הרב דרוקמן שליט"א אשר לוקח את האחריות למעמד הרבנות בכלל ולרבנות ירושלים בפרט. אין מדובר בעניין פרטי, אך מכיוון והדבר נוגע אליי לא אתייחס לפרטים הספציפיים לעת עתה".