אבו מאזן התקשר לאם לשישה מחבלים - ובירך אותה

יו"ר הרשות הפלשתינית התקשר לאם ששישה מילדיה מחבלי פת"ח וחמאס, היו מעורבים בפיגועים נגד אזרחים ישראלים - ובירכה על עמידתה האיתנה ועל היותה "מודל של האם הפלסטינית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/04/20 15:28 כח בניסן התשפ

אבו מאזן התקשר לאם לשישה מחבלים - ובירך אותה
אבו מאזן, צילום: פלאש 90

יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, התקשר ללטיפה אבו חמיד, המכונה "אום נאצר", אימם של שישה מחבלי פת"ח וחמאס שהיו מעורבים בפיגועי ירי והתאבדות נגד אזרחים ישראלים - ובירך אותה על עמידתה האיתנה ועל היותה "מודל של האם הפלסטינית בהקרבתה למען מולדתה". כך דווח היום באתר ממרי.

חשוב לציין כי אם המחבלים זוכה באופן מתמיד לכבוד והערכה מצד אבו מאזן ובכירים נוספים ברשות. ביתה נהרס מספר פעמים בעבר על ידי ישראל בעקבות פיגועים שביצעו בניה, אך נבנה מחדש לפי הוראתו של אבו מאזן. האם ומשפחתה מתגוררים במחנה הפליטים אל-אמערי במחוז רמאללה ואל-בירה.

  • בתאריך 9.7.2019 הגיע שר התרבות הפלסטיני ודובר פת"ח לשעבר, עאטף אבו סיף, לביקור הזדהות בביתה של אם המחבלים ואמר לה: "הנך דוגמא לקריאת תגר נגד ישראל"
  • בתאריך 24.10.19 הורה אבו מאזן, לבנות מחדש את ביתה של ששת מחבלים
  • בתאריך 25.4.18, נפגש אבו מאזן עם לטיפה ואמר: "לא יהיה כל הסכם שלום ללא שחרור כל האסירים והעצורים... משום שסוגיית האסירים היא לב הסכסוך וישראל מנסה לנהל מלחמה נגדנו באמצעות ילדינו