מועצת יש"ע בקריאה לראש הממשלה : כלול את מפלגת 'ימינה' כחלק מהממשלה הבאה

ראשי מועצת יש"ע שיגרו מכתב דחוף לנתניהו ונפתלי בנט, בו הם קוראים לשני הצדדים לעשות הכל כדי לכלול את המפלגה בממשלה ה-35 של מדינת ישראל: "למען שמירה על ההתיישבות ובהחלטות למען העתיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/20 20:28 כז בניסן התשפ

מועצת יש"ע בקריאה לראש הממשלה : כלול את מפלגת 'ימינה' כחלק מהממשלה הבאה
בנט ונתניהו, צילום: שלומי כהן/פלאש 90

בשעה הקרובה ייפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון ויו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט על מנת לדון בנושא הצטרפות 'ימינה' לקואליציה. ראשי מועצת יש"ע שיגרו מכתב דחוף לשניים, אשר בו הם קוראים לשני הצדדים לעשות הכל כדי לכלול את המפלגה בממשלה ה-35 של מדינת ישראל.

במכתב, פונים ראשי מועצת יש"ע לראשי המפלגות ואומרים: "בתקופת אחדות זו, ולקראת אחת מההחלטות החשובות לעתיד ההתיישבות ולעתיד מדינת ישראל, אנחנו רואים חשיבות גדולה בישיבה המשותפת שלכם בממשלה הבאה, למען שמירה על ההתיישבות ובהחלטות למען העתיד".

"בעת הזו אנו מוצאים לנכון לפנות אליכם בקריאה דחופה, לכלול את מפלגת 'ימינה', אשר שמרה בחודשים האחרונים על 'בלוק הימין' כחלק מהממשלה הבאה".

"החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן נראית היום קרובה מתמיד", כותבים ראשי המועצות. "בממשלה החדשה שתוקם, יש רוב חסר תקדים להחלת הריבונות הישראלית על האזור ואנחנו מצפים לראות בקרוב את החוק מאושר בכנסת ישראל". כידוע, לפי ההסכם שנחתם אמש בין 'הליכוד' לבין 'כחול לבן', ישנה אפשרות לראש הממשלה להעביר את החוק להחלת הריבונות הישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן החל מה-1.7.


להורדת הקובץ