חוזר למשרד: שר הבריאות ליצמן החלים מנגיף הקורונה

לאחר שנדבקו שר הבריאות ורעייתו בנגיף הקורונה, בתחילת החודש, אושר כי לאחר שתי בדיקות ליצמן אינו נושא יותר את המחלה. ליצמן: "תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/20 17:55 כו בניסן התשפ

חוזר למשרד: שר הבריאות ליצמן החלים מנגיף הקורונה
ליצמן, החלים מהקורונה, צילום: פלאש 90

בתום 18 ימים מאז דווח כי נדבק שר הבריאות יעקב ליצמן בן ה-71 ורעייתו בנגיף הקורונה, אושר היום סופית כי הם החלימו לגמרי. בסוף השבוע שעבר דווח כי יעקב ליצמן נמצא שלילי לנגיף הקורונה, והיום (ב') שבה הבדיקה השנייה שהניבה תוצאה דומה. כזכור על מנת שיאושר שאדם החלים מהנגיף עליו לעבור שתי בדיקות המאשרות שהחולה נמצא שלילי לקורונה, וכך גם היה עם ליצמן.

שר הבריאות הוציא הודעה לתקשורת בה הוא מודה על הטיפול המסור שקיבל: "התבשרתי על החלמה מלאה מהנגיף ברוך השם. זו הייתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי". 

ליצמן שב לתפקידו כשר הבריאות והזכיר לציבור כי יש להמשיך לשמור על ההנחיות: "אני קורא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על כל הוראות משרד הבריאות לריחוק חברתי. ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות. רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם. יחד ננצח בעזרת השם".