עדכון חדש באפליקציית Whatsapp עשוי לגרום לחלקכם לחוסר שביעות רצון

האפליקציה צפויה לבצע עדכון בקרוב לבעלי מכשירי אייפון שבמסגרתו תוסר האפשרות להעביר הודעות באמצעות לחיצה ארוכה על גבי ההודעה הרצויה. מדובר במגבלה נוספת שמייצרת וואטסאפ מאז פרוץ נגיף הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/20 22:12 כב בניסן התשפ

עדכון חדש באפליקציית Whatsapp עשוי לגרום לחלקכם לחוסר שביעות רצון
וואטסאפ. עדכונים חדשים בדרך, צילום: shutterstock

עדכון חדש באפליקציית המסרונים Whatsapp עשויה להיות לא נוחה במיוחד לבעלי מכשירי אייפון. בעדכון חדש שמוציאה וואטסאפ, התכונה המאפשרת להעביר הודעה לאנשי קשר רבים באמצעות לחיצה ארוכה על ההודעה אינה קיימת בעדכון החדש, וכך משתמשים רבים שהיו רגילים להעביר הודעות מאחד לשני באמצעות הלחיצה לא יוכלו לעשות זאת עוד, כך על פי אתר tomsguide.com.

יצויין, כי עדכון זה אינו היחיד שעשתה וואטסאפ. מאז החל משבר הקורונה העולמי, וואטסאפ בלמה את האפשרות להעביר הודעות למספר גדול של חברים, כאשר העברות אינן מתאפשרות ליותר ממספר מצומצמם, זאת, כנראה, מתוך מטרה למנוע הודעות פייק ניוז שמשתוללות באירועים מסוג זה. 

עם זאת, על פי אתר החדשות הזר, לאפליקציה צפויים עדכונים שיטיבו עם משתמשיה. העדכון הראשון יאפשר לחפש קבצים והודעות ספציפיים מתוך כלל הצ'אטים, וזאת על ידי פילטרים ייעודיים. עדכון ישני יאפשר להגן באמצעות סיסמה על גיבוי ההודעות של האפליקציה.