פיקוד העורף מגייס מאות תלמידי ישיבות הסדר לשירות מילואים

צה"ל שיגר הודעות למאות תלמידי ישיבות בוגרי יחידות לוחמות, שפוקדות עליהם להתייצב למילואים לתקופה של שלושה שבועות, החל מיום ראשון הקרוב

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 16/04/20 19:56 כב בניסן התשפ

פיקוד העורף מגייס מאות תלמידי ישיבות הסדר לשירות מילואים
צילום: דובר צהל

פיקוד העורף מגייס עשרות תלמידי ישיבות הסדר לשירות מילואים החל  מיום ראשון הקרוב, כך על פי דיווח של דביר עמר מוקדם יותר הערב (ה'). בהודעה ששוגרה לעשרות תלמידי ישיבות שדרות, הר עציון וקרני שומרון שהינם בוגרי יחידות לוחמות, התבקשו התלמידים להתייצב ביום א' בישיבותיהם לבושים במדים, לטובת שירות מילואים בן שלושה שבועות. 

זימון התלמידים, הנמצאים בשירות ללא תשלום ונמצאים לאחר תקופת השירות הפעיל שלהם, מגיע לאחר שבצה"ל שחררו חיילים רבים לחג הפסח, וביטלו מאות צווי מילואים לבני הישיבות עצמם, שהיו אמורים להגיע לבסיסי צה"ל ערב החג כדי להכשיר מטבחים. 

כמו כן, לכיפה נודע כי גיוס המילואים הנוכחי לבני הישיבות נועד על מנת לשבצם במשימות שונות שנוטל פיקוד העורף במשבר הקורונה, כגון חלוקת מנות מזון, סיוע לקשישים ועוד. "בימים של התמודדות לא פשוטה לאזרחי ישראל תוך ציפייה לגאולה שלמה, אנו מתרגשים מאוד עם גיוסם של מאות בחורים נפלאים, המשלבים ספרא וסיפא, למשימות ההגנה על ארצנו. אנו מברכים את תלמידי עולם ישיבות ההסדר שיזכו לקדש שם שמיים ולבצע מלאכתם נאמנה, באופן הכי מקצועי שרק אפשר. האיגוד והנהלות הישיבות ימשיכו ויעשו כל מאמץ לסייע לחיילינו ותלמידי הישיבות בכל מקום ואתר, להגדיל תורה ולהאדירה" מסר לנו ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר, אורי פינסקי. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן