בנט תוקף את נוער הגבעות: עשו מעשי נבלה שחצו את כל הקווים האדומים

שר הביטחון התייחס לנערי הגבעות שגנבו וברחו ממתחם האוהלים שנבנה עבורם והנחה את כוחות הביטחון לעצור את החשודים: "שהמסר יעבור בבירור: על אלימות משלמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/20 16:29 כב בניסן התשפ

בנט תוקף את נוער הגבעות: עשו מעשי נבלה שחצו את כל הקווים האדומים
יו"ר לשעבר, נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

שר הביטחון, נפתלי בנט תקף את נערי הגבעות שהשחיתו את מתחם האוהלים המבודדים שצה"ל הקים עבורם גנבו ציוד ונמלטו מהמקום, והנחה את כוחות הביטחון לעצור את החשודים במעשה. 

"השחתת המתחם שהקים צה"ל והצתת הרכבים הפלסטינים הם מעשי נבלה שחצו את כל הקווים האדומים. מדובר בחוצפה וחרפה שלא יתוארו, ואין לנו שום כוונה לעבור על כך לסדר היום. אינני מקבל כל גילוי אלימות, בוודאי שלא בעת הנוכחית, בה צה"ל ומערכת הביטחון נרתמו במלוא הכח לסיוע במשבר", אמר השר בנט.

שר הביטחון קבע כי המעשה לא יעבור בשתיקה: "הנחינו את כוחות הביטחון להגיע לכל החשודים בהקדם ולמצות עמם את הדין, כך שהמסר יעבור בבירור: על אלימות משלמים".

כזכור, הנערים, שנחשפו לחולה קורונה, הוסעו לבידוד במתקן סהרונים בנגב. בדרך לשם הם התפרעו, הסבו נזק לרכב ההסעות שהוביל אותם ונמלטו ממנו, ונתפסו תוך זמן קצר על ידי שוטרי יס"מ שליוו אותם.

בהמשך הושמו הנערים במתקן שנבנה במיוחד עבורם במצוקי דרגות שבמדבר יהודה. בתחילת השבוע הואשמו הנערים שתקפו באבנים ובגז מדמיע שני פלסטינים וערבייה-ישראלית ששהו סמוך למתחם שהוקם עבור הנערים, ושרפו את מכוניותיהם.