רמי לוי: מסיכות KN95 במחיר של 9.9 שקלים ליחידה

על רקע החובה לחבוש מסכה בכל יציאה למרחב הציבורי, מפרסם רמי לוי כי יתחיל למכור מסכות בחנויות הרשת: "מדובר במוצר צריכה בסיסי. יש לנו 50 אלף מסיכות וביום ראשון נקבל 100 אלף נוספות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/04/20 14:18 כב בניסן התשפ

רמי לוי: מסיכות KN95 במחיר של 9.9 שקלים ליחידה
רמי לוי, צילום: פלאש 90

רמי לוי נכנס לשוק המסכות. עם החמרת ההנחיות כנגד התפשטות נגיף הקורונה, התבשרנו בתחילת השבוע על חובת חבישת מסכה במרחב הציבורי, אך אזרחים רבים התלוננו על המחירים הגבוהים של המסכות. האם המחירים צפויים לרדת? רמי לוי, הודיע למנהלי החנויות והאתר על עדכון מחירי מסיכות התקן KN95 והיום (ה) ירדו המחירים. מסכה בודדת תעלה 9.90 שקלים, זוג מסיכות יעמוד על 19.80 שקל. כך פורסם ב-TheMarker. כדאי לציין כי המסכה נמכרת במקומות שונים ב-30 שקלים ליחידה ואף יותר.

"מסיכה הפכה למוצר צריכה בסיסי ולא ייתכן שהציבור יצטרך לשלם עליו מחירים גבוהים. אני צופה שאחרי שאנחנו נוריד את המחיר, נראה גם רשתות אחרות הולכות בעקבותינו", אומר לוי. לוי מייבא בעצמו את המסכות, ולדבריו, "לרשת מלאי של כ-50 אלף מסיכות KN95 וביום ראשון היא צפויה לקבל מלאי נוסף של כ-100 אלף מסכות."

מסכות KN95 הן מסכות רב פעמיות מסין, אשר נטען כי הן מסננות 95% מהחלקיקים. בשוק מקווים שהמהלך של לוי יביא להורדת מחירי המסכות בכלל הרשתות.