'נערי הגבעות' ששהו בבידוד גנבו ציוד צבאי ונמלטו

חבורת הנערים, שהושמו בבידוד באוהלים במדבר יהודה, ותקפו בתחילת השבוע שני פלסטינים וערבייה-ישראלית, גנבו ציוד צבאי מהמאהל ונמלטו ממנו. שניים מהם נתפסו בכביש 90

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/20 12:26 כב בניסן התשפ

'נערי הגבעות' ששהו בבידוד גנבו ציוד צבאי ונמלטו
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

פרשיית 'נערי הגבעות' שהושמו בבידוד מסתעפת. קבוצת הנערים השוהים בבידוד במתקן צבאי שנבנה עבורם במצוקי דרגות שבמדבר יהודה, נמלטו הבוקר (ה') מן המאהל, עם ציוד צבאי שגנבו ממנו. שניים מהם נעצרו בכביש 90 עם חלק מהציוד. 

ממשטרת ישראל נמסר כי "לפני זמן קצר בפעילות של שוטרי משטרת ישראל נעצרו לחקירה שני חשודים בכביש 90 סמוך לצומת הלידו, בחיפוש ברכב בו נסעו נתפס רכוש צבאי החשוד כגנוב".

כזכור, הנערים, שנחשפו לחולה קורונה, הוסעו לבידוד במתקן סהרונים בנגב. בדרך לשם הם התפרעו, הסבו נזק לרכב ההסעות שהוביל אותם ונמלטו ממנו, ונתפסו תוך זמן קצר על ידי שוטרי יס"מ שליוו אותם.

בהמשך הושמו הנערים במתקן שנבנה במיוחד עבורם במצוקי דרגות שבמדבר יהודה. בתחילת השבוע הואשמו הנערים שתקפו באבנים ובגז מדמיע שני פלסטינים וערבייה-ישראלית ששהו סמוך למתחם שהוקם עבור הנערים, ושרפו את מכוניותיהם.

ראש מועצת יש"ע, דוד אלחייני, גינה את המעשים. בראיון הבוקר ב'כאן' אמר אלחייני: "הנערים האלה לא גדלו וצמחו ביהודה ושומרון אלא בכל רחבי הארץ והחברה הישראלית צריכה לקבל עליה את האחריות. לומר שהם עשבים שוטים ביהודה ושומרון זה להוציא דיבתנו רעה". לדברי אלחייני מדובר ב"עבריינים צעירים חסרי שליטה שמקומם לא יכירם בחברה הישראלית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן