מתחילים להיפרד מהסגר: בבני ברק הוסרו המחסומים

טרם הגיעה החלטה רשמית כי תם הסגר, אך המשטרה כבר הסירה את המחסומים מהכניסה לעיר. המשטרה עוד ממשיכה בסיורים ומונעת התקהלויות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/20 23:25 כא בניסן התשפ

מתחילים להיפרד מהסגר: בבני ברק הוסרו המחסומים
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בני ברק נפרדת מהסגר: העיר שדורגה במקום הראשון, והלא מחמיא, של אחוזי הדבקה הגבוהים בישראל, מראה סימני שיפור. הערב (ד') משטרת ישראל קיפלה את המחסומים לאורך העיר ואף הכינה אותם להעמסה על משאיות שיקחו את המחסומים. טרם הגיעה הודעה רשמית מהשרים כי הסגר בבני ברק הופסק, אך במשטרה כבר הקדימו ופינו כאמור את המחסומים.

על אף השינוי המשטרה עדיין ממשיכה את הסיורים בעיר, וזאת על מנת לוודא כי האזרחים לא מתרחקים מעל מרחק של 100 מטרים מהבית, ושלא נעשות התקהלויות בלתי חוקיות. בעיר שמחו לראות את השינוי, אך עדיין כמו ביתר רחבי הארץ הם נתונים לסגר, שייתכן ויהיה ארוך יותר מעד מחר בבוקר. ההחלטה הסופית לגבי העיר תתקבל לאחר ישיבת שרים בנושא המתקיימת כעת.

כזכור על פי העדכון האחרון מספר החולים בבני ברק עומד על 2,053 איש, שזה ביחס של 1,051 הדבקות בתוך 100,000 איש. אך לאחר הסגר הממושך שהוטל על העיר, נראה כי המצב בעיר במגמת שיפור, והמודעות בעיר גברה. כעת התושבים מקווים כי כמו יתר המדינה הסגר יוסר מעליהם גם מחר ב-05:00 בבוקר.