השר גלנט מצטרף לבכירים שאירחו במהלך החג

אחרי נתניהו, ריבלין וליברמן כעת גם שר העלייה והקליטה מצטרף לרשימה של מפרי הנחיות משרד הבריאות. במהלך כל שבוע הפסח אירח השר את בתו המתגוררת בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/20 22:37 כא בניסן התשפ

השר גלנט מצטרף לבכירים שאירחו במהלך החג
מצטרף לרשימה. גלנט, צילום: פלאש 90

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, מצטרף לרשימה הלא מכובדת של בכירים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות. כפי שדווח, בליל הסדר  ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אירחו את בני משפחותיהם במהלך החג, על אף ההוראה כי אין לעשות זאת. כעת עם תום החג השני מצטרף גלנט לאחר שאירח את בתו במהלך החג כולו.

על פי חדשות 12 בתו של גלנט היא תושבת תל אביב ואינה גרה עם הוריה, היא הגיע לבית הוריה לפני הסגר שהחל לפני ליל הסדר ונשארה שם עד לרגע זה. מטעם גלנט נמסר בתגובה: "אור בתו של השר אכן גרה בתל אביב. לאור התארכות המצב הנוכחי היא עברה לבית הוריה מתחילת הסגר ועד שיפורסמו הקלות המאפשרות חזרה לשגרה. אנו מאחלים בריאות וחג שמח לכל בית ישראל".

ההתנהלות של הבכירים עוררה ביקורת רבה בקרב הציבור שנאלץ לקבל בלב כבד את ההנחיה כי את החג יערכו רק עם תושבי ביתם, מבלי לבקר בני משפחה אחרים. על מנת לוודא כי ההנחיה מתקיימת תוגברה האכיפה, וישראלים רבים נקנסו במהלך החג. הנשיא ריבלין אף טרח להתנצל פעמיים על כך שאירח את בתו בחג הראשון, ואף שלח תמונה המבהירה כי בחג השני נשאר לבדו.