הנשיא עושה תיקון וחגג את החג השני לבדו

לאחר הביקורת שקיבל לאחר שאירח את בתו בליל הסדר, הנשיא מעלה פוסט חדש שבו מראה כי את שביעי של פסח חגג לבד. "בחג השני אני נוהג אחרת, ומקווה שהימים שעוד נכונו לנו שיהיו נכונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/20 20:49 כא בניסן התשפ

הנשיא עושה תיקון וחגג את החג השני לבדו
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לפני חמישה ימים, נשיא המדינה, ראובן ריבלין פרסם התנצלות על כך שבתו עשתה איתו את סדר פסח בניגוד להנחיות משרד הבריאות. על אף התנצלותו היו רבים שהטיחו ביקורת קשה על הנשיא שעבר על ההנחיות, בעוד שרבים מאזרחי ישראל נאלצו לקבלם בלב כבד, ואף הופעלה אכיפה כנגד התושבים שיעברו על ההנחיות.

גם בשביעי של פסח ובמהלך חגיגות המימונה הערב (ד') נקבע על סגר נוסף שיפוג רק מחר ב-05:00 בבוקר. הנשיא העלה תמונה בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מבהיר שהפעם לא עבר על ההנחיות, ושאת החג הוא העביר לבדו ואת משפחתו הוא ראה רק דרך אפליקציית ZOOM. בנוסף לתמונה הוסיף טקסט בו הוא מבהיר כי לקח את הלקח מליל הסדר לתשומת לבו.

ריבלין: "התלבטתי אם לכתוב שוב בכניסת החג. לפעמים עדיף לו לאדם לא לדבר ולקבל על ראשו את הכעס. אני מקבל מכם על הראש בשבוע האחרון על בחירה לא נכונה שעשיתי שאין דרך להצדיק אותה. בחג השני אני נוהג אחרת, ומקווה שהימים שעוד נכונו לנו 'שיהיו נכונים, שיהיו רכונים, שיהיו מעלינו כמו כפות תמרים'. חג שמח, מהריבלינים".

https://www.facebook.com/128211737213526/posts/3135720283129308/