מפלגת נעם לסמוטריץ' ופרץ: "הצטרפו להקמת מסגרת פוליטית ציונית דתית"

קריאות בציונות הדתית לימינה לתמוך לאלתר בממשלת החירום המתגבשת. לחצים לא צפויים על הרב רפי פרץ ועל בצלאל סמוטריץ מופעלים כעת דווקא מהאגף החרדל''י לחדול מהלחצים לשיפור מעמדה של ימינה במו''מ מול הליכוד, להיפרד מראשי הימין החדש ולהצטרף לאלתר לממשלת החירום המתגבשת

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/04/20 13:21 כ בניסן התשפ

מפלגת נעם לסמוטריץ' ופרץ: "הצטרפו להקמת מסגרת פוליטית ציונית דתית"
מפלגת נעם, צילום: Hadas Parush/Flash90

גורמים מהזרם החרד"לי בציונות הדתית, קוראים לשר החינוך הרב רפי פרץ ולשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', להצטרף לאלתר לממשלת החירום.

במכתב שהועבר לידי השניים, כותב מנכ"ל מפלגת נעם, אבי מעוז כי, על השניים להיפרד מבנט ושקד, ששיקול הדעת המוטעה שלהם, בעת הפרישה מהבית היהודי והקמת הימין החדש הוביל לסאגה הפוליטית הבלתי- נגמרת. 

"אך טבעי היה לאחר טעות שכזו בשיקול הדעת והפגיעה במחנה הלאומי שבאה בעקבותיה, שייקחו לעצמם אנשי מפלגת ''הימין החדש'', פסק זמן מהחיים הפוליטיים, על מנת להסיק את המסקנות הראויות מהטעות שעשו,  כפי שפעלו מנהיגים רבים בעבר וביניהם גם ראש הממשלה נתניהו, כאשר לאחר כשלונו בבחירות 99' לקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולאחר מכן חזר אליהם בכוחות מוגברים ובניסיון עשיר יותר", כותב מעוז.

ולכן הוסיף, "אני קורא אליכם, מנהיגי הבית היהודי והאיחוד הלאומי, לא להצטרף למחול התיקים המתרחש כעת, אלא לאזור אומץ ולהיפרד לאלתר מאנשי הימין החדש – חברי הכנסת בנט ושקד ולהיענות לקריאתו של ראש הממשלה להצטרף לממשלת החירום הלאומית.

בד בבד עם הדאגה ליציבות השלטונית במדינה, אני שב ופונה אליכם להצטרף ליוזמה של מפלגת נעם ולהקים יחד מסגרת פוליטית הכוללת את כלל המפלגות הנאמנות למשנתה של הציונות הדתית כדי להוביל יחד את המלחמה בתרבות הפוסט מודרנה אשר מובילה בין היתר ל''מדינת כל אזרחיה'' ומשתלטת על מערכות השלטון וביניהם הבג''ץ, המערכת המשפטית, משרדי החינוך, התרבות, הביטחון ועוד, וכדי לפעול יחד לחיזוקו ולביצורו של הצביון היהודי של מדינת ישראל".

נזכיר כי מפלגת נעם לא רצה בבחירות האחרונות. לאחר קמפיין שנוי במחלוקת במשך מספר שבועות, פרשה המפלגה בשל ההבנה כי לא תצליח להתקרב לאחוז החסימה.

נעם

נעםצילום: דוברות נעם