המשטרה נערכת לשביעי של פסח: הגברת פעילות האכיפה בדרכים ושמירת בריאות הציבור

בהתאם לתקנות המעודכנות לשעת חירום שיכנסו לתוקפן הערב ועל פי החלטת הדרג המדיני, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירת בריאות הציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/20 11:31 כ בניסן התשפ

המשטרה נערכת לשביעי של פסח: הגברת פעילות האכיפה בדרכים ושמירת בריאות הציבור
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: בהתאם לתקנות המעודכנות לשעת חירום שיכנסו לתוקפן הערב (ג') ועל פי החלטת הדרג המדיני, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח ברחבי הארץ ותפעל לאכוף את התקנות למען שמירת בריאות הציבור.

כאמור, מהמשטרה נמסר כי : "במסגרת ההיערכות במבצע "אביב מוגן" אגף התנועה יפעל בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית תקנות לשעת חירום. כאשר החל מהשעה 1700 הערב, מיקוד הפעילות האופרטיבית יתבצע בפריסה ארצית של 44 מחסומים בצירים המרכזיים, שיצרו רצף של חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני וזאת במטרה לאכוף את קיום התקנות וצו בריאות העם". 

עוד נאמר כי, "לצד המחסומים יפעלו מאות ניידות ושוטרים שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ תוך ביצוע מחסומים מדלגים ואכיפה תוך כדי תנועה, ויאתרו אזרחים שלא יפעלו עפ"י ההוראות. אנו מדגישים בפני הציבור, להימנע ממפגש מיותר עם השוטרים ולהישמע להנחיות על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל".

החסימות בצירים המרכזיים הערב לקראת החג

החסימות בצירים המרכזיים הערב לקראת החגצילום: דוברות המשטרה