אורי כהן, מנכ"ל וממייסדי ״מסע ישראלי״, ידליק משואה ביום העצמאות

מנכ"ל "מסע ישראלי" ישיא משואה בטקס שייערך בהר הרצל, ללא קהל. השרה מירי רגב: "אורי כהן פועל למען בנייתם של גשרים רב תרבותיים, חברתיים וערכיים בקרב הדור הצעיר בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/20 20:17 יח בניסן התשפ

אורי כהן, מנכ"ל וממייסדי ״מסע ישראלי״, ידליק משואה ביום העצמאות
צילום: Mark Neyman/GPO

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בישרה היום (ראשון) לאורי כהן, כי ישיא משואה ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

השרה מירי רגב: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור באורי כהן להשיא משואה  ביום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. אורי כהן, מנכ"ל וממייסדי 'מסע ישראלי', תכנית חינוכית חדשנית לגיבוש וחיזוק הזהות האישית, היהודית והישראלית, המיועדת לבני נוער וחיילים, מבטא את המחויבות לקשור את מחרוזת העתיד של הקיום הרב תרבותי ישראלי. אורי כהן פועל למען בנייתם של גשרים רב תרבותיים, חברתיים וערכיים בקרב הדור הצעיר בישראל ומביא לידי ביטוי את הערבות ההדדית ואת החיוניות של הלכידות החברתית לצד ההכרה בייחודיות התרבותית, הדתית והקהילתית ובמגוון העשיר הקיים בחברה הישראלית.

'המסע הישראלי', אותו נושא בגאון אורי יחד עם עמיתותיו ועמיתיו מהווה מסד ובסיס לשיח של חיבורים בקרב הדור הצעיר, שהוא הוא העתיד שלנו. בהובלתו של אורי, "מסע ישראלי" מורכב  ממפגשים מרגשים  ומרתקים, המעצימים את תחושת השייכות של בני הדור הצעיר לקסם ולייחודיות של החברה הישראלית" .

טקס הדלקת המשואות הממלכתי, ייערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס, שייערך במתכונת מיוחדת, ללא קהל, יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו, וזאת, כמיטב המסורת ולתפארת מדינת ישראל.