עליה במספר הנדבקים, מנגד מספר המתים נעצר

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל: 11,145, עלייה של 267 ביממה האחרונה. הבשורות הטובות הן שישנה עצירה במספר המתים מאז הדיווח האחרון. מספר המחלימים עלה והגיע ל- 1,627

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/20 19:59 יח בניסן התשפ

עליה במספר הנדבקים, מנגד מספר המתים נעצר
קורונה, צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

יממה יחסית אופטימית. המטה לביטחון לאומי ומשרד הבריאות פרסמו הערב (א') את הנתונים החדשים למצב הנדבקים בקורונה בישראל. ישנה אמנם עלייה במספר הדבקים בישראל, שעומדת כעת על 11,145  בני אדם בסך הכל, מדובר בירידה בכמות החולים לעומת אמש. היום נוספו בישראל עוד 267 בני אדם שנדבקו בנגיף. 155 במצב בינוני ואילו היתר במצב קל. 1,627 בני אדם החלימו שוחררו לביתם.

שני חולים נוספים נפטרו הבוקר, אלא שמאז לא נוספו קורבנות נוספים והמניין עדיין עומד על 103 אנשים, מאז החלה התמותה בישראל מדובר באחד הנתונים הנמוכים ביותר. אמנם ישנה עדיין עלייה בכמות המונשמים והמניין עדיין עומד על 131 אנשים, סך כל החולים בצורה קשה עומד על 183, מדובר בעלייה מתונה באופן יחסי מאז הבוקר.  

צילום: משרד הבריאות

הבוקר נכנס לתוקפו הצו על חובת חבישת המסכות במרחב הציבורי, אך בשלב הראשון הוא לא ייאכף על ידי המשטרה. בירושלים הוטל סגר על ארבעה חלקים בעיר, הכוללים את מרבית השכונות החרדיות, בהן מספר הנדבקים בקורונה גבוה במיוחד, ויש חשש כי ימשיך להתפשט במהירות.