גם ליברמן הפר את הנחיות, ואירח את בנו בליל הסדר

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, מצטרף אל ראש הממשלה והנשיא בכך שאירח בני משפחה בביתו במהלך ליל הסדר. אך בניגוד לנשיא שהתנצל, בחר שלא להגיב בנושא ואף לתקוף את נתניהו שכן אירח את בנו בסדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/20 18:41 יח בניסן התשפ

גם ליברמן הפר את הנחיות, ואירח את בנו בליל הסדר
גם הפר הנחיות. אביגדור ליברמן , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר נוסף מצטרף לרשימת האנשים שאירחו בני משפחה בליל הסדר. לאחר שנודע ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה אירחו את ילדיהם במהלך החג, על אף ההנחיות שיש להימנע מכך, התגלה כי גם אביגדור ליברמן אירח בחג את בנו וכלתו. ליברמן שהיה מודע להנחיות פרסם בערב החג פוסט בו חתם במילים: "בקרוב נוכל לשוב ולחגוג עם המשפחה המורחבת והחברים" כל זאת בזמן שבנו נמצא בביתו.

ליברמן בניגוד לנשיא שהתנצל על מעשיו, בחר שלא להגיב בנושא ואף לתקוף את נתניהו. בתגובה שנתן לחדשות 12 אמר: "ההחלטה של נתניהו וליצמן על סגר כללי על כלל האזרחים בערב חג הפסח, כפתרון למחדל הבדיקות המתמשך מצד אחד ובתקווה לרצות את החרדים מצד שני, היא שערורייה. המסקנה הברורה מליל הסדר בבלפור היא שנתניהו בעצמו לא מאמין בשיטות שבהן הוא נוקט".

כזכור, נתניהו נצפה שהפר את הנחיות משרד הבריאות בזמן הבידוד, לאחר שהצטלם עם בנו אבנר סביב שולחן הסדר. אלא בסביבת ראש הממשלה הדפו את האשמות: "בחודש האחרון אבנר שוהה כל יום, במשך שעות רבות, במעון ראש הממשלה ולן בדירתו שנמצאת בצמוד למעון ראש הממשלה, בתוך המתחם המאובטח". הנשיא לעומת זאת התנצל על כך שאירח את בתו במהלך החג.