רהט: 6 חשודים נעצרו במעורבות בירי לעבר שוטרים

שוטרים שהגיעו לעיר הדרומית בעקבות דיווח על אירוע ירי, הותקפו גם הם. שני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי וניידות המשטרה ניזוקו. נתניהו: "מדינת ישראל לא תסבול התקפות על שוטרים ששומרים על אזרחיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/20 20:50 טו בניסן התשפ

רהט: 6 חשודים נעצרו במעורבות בירי לעבר שוטרים
צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל התקבל הבוקר (ה') דיווח אודות אירוע ירי בשכונות העיר ברהט. שוטרים שהגיעו למקום הותקפו אף הם בירי. מתחקור האירוע עולה כי השוטרים חילצו עצמם בירי, ניזוקו שתי ניידות ושני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי מקומי עקב חבלות. 

כוחות גדולים של משטרה ולוחמי מג״ב בפיקוד מפקד מרחב נגב, תנ"צ יאיר חצרוני, הוזעקו לעיר והחלו בפעילות מבצעית לאיתור המעורבים ומעצרם. מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, הגיע למקום ובתם הערכת מצב הנחה את הכוחות להמשיך ולפעול באופן נחוש אל מול האירוע ותוצאותיו.

כאמור, מאז שעות הבוקר פועלים בעיר כוחות משטרה גדולים אשר הביאו למעצרם של 6 חשודים במעורבות בירי לעבר השוטרים, נעצרו 3 חשודים באיומים ברשתות החברתיות וחשוד נוסף בהחזקת תחמושת ו2 חשודים במעורבות באירוע הירי בשכונה טרם הגעת השוטרים. 

"משטרת ישראל רואה את האירוע בחומרה רבה ופועלת לחקירת האירוע ואיתור המעורבים החשודים. הנוכחות המוגברת בעיר תמשך ככל שתדרש", נמסר מהמשטרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא לאירוע הירי החמור ברהט: "אירוע הירי שבוצע היום נגד ניידות משטרה הוא חמור ביותר ואני מגנה זאת בתוקף. מדינת ישראל לא תסבול התקפות על שוטרים ששומרים על אזרחיה. שוחחתי על כך עם השר לביטחון הפנים ודרשתי למצות את הדין עם הפורעים".