אראל סג"ל בשידור: מי שנוסע להוריו לליל הסדר - מטומטם וחסר אחריות | האזינו

העיתונאי והשדרן התרעם בפני מאזיניו על העובדה כי יש מי שמתכננים להעביר את החג עם הוריהם. "אתם תהרגו את ההורים שלכם וזה ישב על המצפון שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/20 15:52 יג בניסן התשפ

אראל סג"ל בשידור: מי שנוסע להוריו לליל הסדר - מטומטם וחסר אחריות | האזינו
אראל סגל. , צילום: צילום מסך מיוטיוב

אראל סג"ל, עיתונאי ושדר תאגיד השידור כאן 11, איבד את שלוותו במהלך תכנית ששידר היום (ג') ברדיו 103 FM. הסיבה - משפחות שמתכננות להעביר את ליל הסדר ביחד, חרף ההשלכות החמורות הכרוכות בכך, וההנחיות הברורות האוסרות זאת.

בתחילת השידור, הקריא סגל ציוץ של העיתונאי ג'וש בריינר, שטען כי מי שיעביר את הסדר בחברת הוריו הוא כביכול "שונא אותם". "ג'וש בריינר צודק בפוסט שכתב, זה לא ייאמן, אבל אנשים מתכוונים לעשות סדר עם ההורים. הוא כתב שמי שעושה סדר עם הוריו - חרא בן אדם ששונא את הורים שלו. הם יודעים לקרוא ולאכול, אז הם יסתדרו".

האזינו לדברים: 

בשלב זה, סג"ל איבד את שלוותו ותקף. "אני חוזר ואומר - מתים מהמחלה הזאת בצורה איומה, בחרחור, בחנק. זה נורא, תחשבו על זה שאין לכם אויר. אבל אלו לא יהיו אתם, אלא אבא ואמא שלכם, כי אתם מטומטמים וחסרי אחריות. ראיתם מה קרה בפורים, הייתה התפרצות. בסדר פסח הזה, אתם תהרגו את ההורים שלכם וזה ישב על המצפון שלכם. אם ההורים שלכם מטומטמים ולא מספיק חכמים כדי להבין את הסכנה, וסליחה שאני מדבר בבוטות, ואומרים לכם 'תבואו הכול יהיה בסדר' - אתם תהרגו את ההורים שלכם. אני באמת מתחנן, תבינו שאין חסינות ושזה לא קשור לגיל. אנשים צעירים באנגליה, בצרפת, באיטליה, מחוברים למכונות הנשמה, אבל למבוגרים זה ממש גזר דין מוות. תשמרו על ההורים שלכם" התחנן סג"ל.