החינוך המיוחד יחזור ללימודים אחרי פסח

נציג משרד החינוך עדכן בוועדת החינוך כי בתי הספר והגנים של החינוך המיוחד יחזרו לפעולה אחרי פסח. מנכ"ל משרד החינוך: "החזרה למוסדות החינוך תעשה בהדרגה תוך פיצול הכיתות שיכולות לשהות בו זמנית באותו בית ספר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/04/20 08:50 יג בניסן התשפ

החינוך המיוחד יחזור ללימודים אחרי פסח
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדיון שהתקיים הבוקר (ג') בוועדת החינוך של הכנסת, בראשות ח"כ ניצן הורוביץ, עדכן אריה מור, סמנכ"ל ומנהל אגף בכיר חירום וביטחון במשרד החינוך, שמיד לאחר חופשת הפסח יפתחו 2,400 גני ילדים של החינוך המיוחד ועוד 426 בתי ספר. 

בסך הכל כ-52,000 תלמידים של החינוך המיוחד יחזרו ללימודים בקבוצות קטנות ועל פי הנחיות ברורות ומדויקות. 

הבוקר צפויות להיכנס לתוקפן התקנות החדשות ומסתמן שהסגר הכללי והעוצר יהיו ארוכים ממה שפרסם אמש ראש הממשלה וזאת כדי לעשות את המקסימום בניסיון למנוע החמרה בהתפשטות נגיף הקורונה. בינתיים במשרדי הממשלה השונים מדברים על ניסיון של חזרה הדרגתית לשגרה כבר לאחר חג הפסח. "נצליח בהדרגתיות להביא את החינוך המיוחד לאיזושהי שגרה גם במצב חירום", כך אמר הבוקר מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, בראיון ב'גל"צ'. 

ומה בדבר מערכת החינוך הרגילה? "מוכנים לחזרה הדרגתית גם במערכת החינוך הרגילה, כמו פיצול הכיתות שיכולות לשהות יחד באותו בית ספר. בימים שהילדים יישארו בבית - הלימודים יתקיימו כסדרם במערכות מקוונות".