האגודה להתנדבות ביריד דיגיטלי: מעל 2,000 משתתפות

האגודה להתנדבות קיימה יריד מקוון לבנות השירות המיועדות לשנה הבאה: "הצלחנו בזמן קצר להרים פרויקט חדשני, יריד חשיפה לשירות דיגיטלי, כדי לאפשר למועמדות להגיע לחג הפסח רגועות יותר אחרי שסגרו שירות על אף המצב המורכב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/20 09:40 ט בניסן התשפ

האגודה להתנדבות ביריד דיגיטלי: מעל 2,000 משתתפות
יודעים לשמור על עצמנו, צילום: shutterstock

לאחר שנאלצה לבטל את יריד החשיפה הגדול שתוכנן ב"סינמה סיטי", קיימה האגודה להתנדבות יריד חשיפה מקוון לבנות השירות הלאומי. על מנת לאפשר לבנות העתידות ללכת לשירות הלאומי בשנה הבאה, להיחשף למגוון המקומות והמפעילים השונים, ו"לסגור" כבר עכשיו לשנה הבאה, הוחלט לקיים את היריד באופן מקוון.

בשידור חי ברשתות החברתיות ובשיתוף פעולה עם עשרות מפעילים, התקיימו שיחות היכרות, שאלות ותשובות, ואף ראיונות בין הבנות למפעילים. כך שמספר רב של בנות כבר הצליחו לסגור להירשם ולסגור לעצמן מקום לשנה הבאה. במקביל פעל אף מוקד של האגודה שנתן לבנות מענה לכל אורך היום לשאלות ובקשות.

במהלך היום בירכו את הבנות שר הביטחון נפתלי בנט  ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי, וכן התקיימה הופעת פריצה של הזמר והיוצר עמיר בניון.

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "הצלחנו בזמן קצר להרים פרויקט חדשני, יריד חשיפה לשירות דיגיטלי, כדי לאפשר למועמדות להגיע לחג הפסח רגועות יותר אחרי שסגרו שירות על אף המצב המורכב. אני שמח שהיריד צבר הצלחה גדולה מעל המצופה. בימים אלו כשאלפי מתנדבות ומתנדבים שלנו נמצאים בחזית המאבק הלאומי בקורונה, כולם מבינים את החשיבות של השירות הלאומי, ואני מברך את כל המצטרפות החדשות למשפחה שלנו".