שישה מתים ביממה האחרונה מנגיף הקורונה

26 מתים בישראל מנגיף הקורונה. אחרי שאמש היה היום התמותה הגבוה ביותר, כעת היום עברו את כמות המתים מאמש וכבר יש שישה אנשים שהלכו לעולמם מהנגיף. האחרון שבהם גבר בן 72 שנפטר בבית החולים שערי צדק

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/20 22:06 ז בניסן התשפ

שישה מתים ביממה האחרונה מנגיף הקורונה
קורונה, צילום: גילי יערי, פלאש 90

משרד הבריאות מדווח כי מניין הנפטרים מנגיף הקורונה עולה ל- 26 בני אדם, ו-6 אנשים ביממה האחרונה. על פי הדיווח,גבר בן 72 שהובא אתמול בלילה על ידי מד"א במצב קשה מאוד למרכז הרפואי שערי צדק, נפטר בשעות הבוקר, אז עוד לא נודע כי הוא חולה בקורונה. אחרי בדיקה הערב (ד') מסתבר כי גם הוא חלה בקורונה והיא שגבתה את חייו, וכעת הוא הקרבן ה-26 מהנגיף. 

מוקדם יותר, גבר בן 66 אשר סבל ממחלות רקע קשות והיה מאושפז, מונשם ומורדם במצב קשה במחלקה לטיפול בקורונה, נפטר הערב בבית החולים וולפסון. מוקדם יותר דיווח משרד הבריאות כי נקבע מותו של הקרבן מספר 23 מנגיף הקורונה. על פי הדיווח, גבר בן 74 גם הוא נפטר בוולפסון.

הקורבן ה-24 היא אישה בת 66 שסבלה ממחלות רקע רבות נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר, חרף מאמצי הרופאים להשאירה בחיים. מספר דקות בודדות לפני הקורבן ה-23 דווח גם על אישה בת 69 שהובלה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהיא סובלת ממחלות רקע קשות, וצוות בית החולים במקום הוא שנאלץ לקבוע את מותה. היא הקרבן ה-22 לנגיף הקורונה. גם מוקדם בבוקר אישה בת 98, שסבלה ממחלות רקע רבות, ונפטרה בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מדובר כאמור ב-6 הרוגים ביממה האחרונה. אמש כזכור, היה יום התמותה הגבוה ביותר בישראל כאשר נהרגו מהנגיף חמישה אנשים ביום אחד, כעת "נשבר השיא" והיום הוא יום התמותה הגדול בישראל. בישראל מקווים כי מעתה קצב ההתפשטות יאט, לאחר החמרה בהנחיות לקראת הפסח.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן