בני עקיבא מציגה: מסע פסח - בלי לצאת מהבית

מתחברים לארץ: עשרות אלפי חניכי בני עקיבא לא מוותרים על מסע פסח, והתנועה תקיים מסע וירטואלי, שיחולק למסלולים בארץ לפי מחוזות, ובסיומו יתקיימו הופעות בשידור חי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/20 13:53 ז בניסן התשפ

בני עקיבא מציגה: מסע פסח - בלי לצאת מהבית
חניכי בני עקיבא. אילוסטרציה, צילום: באדיבות המצלם

עשרות אלפי חניכי בני עקיבא היו אמורים בימים אלו לצאת למסע פסח במקומות שונים ברחבי הארץ. עקב מגיפת הקורונה בוטל המסע המתוכנן, אך תנועת בני עקיבא החליטה בכל זאת שלא לוותר על החיבור של חניכי התנועה לארץ ולקיים מסע מסוג אחר.

מחר (ה') וביום ראשון הקרוב ייצאו עשרות אלפי החניכים ל"מסע פסח וירטואלי" ברחבי הארץ, כאשר כל מחוז הפיק תכנית מיוחדת ליום זה. המסלול יכלול סיור והכרות עם חלקי הארץ השונים בפעילות מובנית בgoogle maps, חלקם לאורך שביל ישראל, יחד עם משימות, תכני העשרה היסטוריים ולימודיים, מפקדים משותפים ועוד. בנוסף, יתקיים חיבור של כלל החניכים להופעות ואירועי סיום ברשת ויופקו סרטונים מיוחדים ליום זה.

מסע פסח וירטואלי

מסע פסח וירטואליצילום: בני עקיבא

בין היתר יתקיים גם המסע של מחוז יהודה שתוכנן לזכרה של רינה שנרב הי"ד, חניכת התנועה שנרצחה בפיגוע במעיין דני. חבריה לסניף ולמחוז יקיימו את המסע באזור מצפה רינה שהוקם לזכרה במקום הפיגוע ויעברו במסע בתחנות שונות הקשורות לחייה והערכים שהובילו אותה בחייה.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "למרות המצב והמשבר היה לנו ברור שאסור לנו לוותר על מסע פסח ועלינו לנסות לייצר פעילות שתצליח להעביר את הערכים שאותם מקבלים החניכים במסע מסוג זה. אמנם החיבור לארץ ישראל דרך הרגליים נמנע מאיתנו, אך התחברות לשורשים, להיסטוריה שלנו הוא אפשרי גם, ואולי אפילו חשוב יותר, בימים האלו."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן