הרמטכ"ל לא חולה בקורונה, יישאר בבידוד

רא"ל אביב כוכבי, השוהה בבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה, עבר בדיקה לגילוי הנגיף שחזרה שלילית. הרמטכ"ל יישאר בבידוד עד לסוף השבוע, בהתאם להנחיות משרד הבריאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/20 07:49 ז בניסן התשפ

הרמטכ"ל לא חולה בקורונה, יישאר בבידוד
הרמטכ"ל אביב כוכבי, צילום: פלאש 90

הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה שבוצעה אמש לראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, נמצאה תקינה. כך נמסר הבוקר (ד') מדובר צה"ל. עוד נמסר כי הרמטכ״ל חש בטוב וימשיך על פי הנהלים להיות בבידוד עד סוף השבוע.

גם ראש אגף המבצעים בצה"ל, אהרן חליוה, ומפקד פיקוד העורף, תמיר ידעי, שהשתתפו באותו דיון בו השתתף הרמטכ"ל, עברו בדיקות, ותוצאותיהן תתקבלנה בהמשך.

כזכור, הקצינים הבכירים השתתפו בדיון לפני עשרה ימים, בו נכח אדם שאובחן כחולה בקורונה. האדם שאובחן הוא מפקד במילואים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף. אמש נכנסו הרמטכ"ל והקצינים הבכירים לבידוד, ונמסר כי הם חשים בטוב.

גם ראש הממשלה נתניהו שוהה בבידוד, לאחר שהיועצת שלו, רבקה פאלוך, נדבקה בקורונה. נתניהו לא בא במגע ישירות איתה, ועל פי הנהלים איננו חייב בבידוד, אך בשל גילו ולמען הסר ספק הוא שוהה בבידוד וצפוי להישאר בו עוד כמה ימים, עד שתתקבלנה תוצאות בדיקה נוספת שתיערך לו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן